Foutmelding bij het openen van een solidworks-bestand op solidworks composer

Alles wordt gezegd in de titel, ik heb deze leuke foutmelding bij het converteren van een solidworks-bestand naar solidworks composer "versie niet ondersteund", onmogelijk om te werken.... Waarvoor?

Bedankt.

Is het geen superieure SW-versie?

naar welke versie het SW-bestand is dat moet worden geconverteerd

en wat is de versie van Solidworks Composer

@+ ;-))

1 like

Je stuk komt uit een superieure versie of een educatieve versie. Nee?

1 like

Hallo

Komt de versie van SolidWorks overeen met de versie van Composer?

Anders opent u het bestand opnieuw in SolidWorks, slaat u het op of slaat u het op om er zeker van te zijn dat het in de nieuwste versie is.

Een oplossing zou kunnen zijn om het bestand van SolidWorks in STEP te exporteren om het in SolidWorks Composer te importeren.

Ik heb een composer versie uit 2015 en het ontwerpbureau werkt met een 2013 versie van solidworks.

Zou het probleem daar vandaan komen?

Bedankt

Een hier gevonden oplossing die kan werken 

"Om dit probleem op te lossen:

1) Open SolidWorks

2) Ga naar Extra > Opties > Systeemopties > Opties voor bestandsverkenner

3) Klik op "Bestandskoppelingen herstellen"

Bron (log in op uw SolidWorks-account voordat u de link opent):

https://customerportal.solidworks.com/eservice_enu/start.swe?SWECmd=InvokeMethod&SWEMethod=GotoRecord&SWEService=SWGotoRecord&ViewName=SW+Solution+Preview+View+eService&BusObject=Solution&BusComp=Solution&Id=1-2DFBC8K&SRN=

Een hier gevonden oplossing die kan werken 

"Om dit probleem op te lossen:

1) Open SolidWorks

2) Ga naar Extra > Opties > Systeemopties > Opties voor bestandsverkenner

3) Klik op "Bestandskoppelingen herstellen"

Wat gaat deze manip doen? Omdat het ontwerpbureau eigenlijk niet langer geen toegang meer wil hebben tot hun bestanden...

Ik heb de 2014 CD en het werkte met deze versie, als ik verwijderen van 2015 en zet de 2014 op zijn plaats zou het moeten werken?

Zie deze comm thread hier

http://www.lynkoa.com/forum/3d/impossible-d-ouvrir-un-fichier-solidworks-dans-solidworks-composer-2014

informatie die volgens mij uw probleem kan oplossen om van dichtbij te zien

@+ ;-))

klik met de rechtermuisknop op het bestand en open het met Solidworks 2014

Edit: U kunt de 2014 installeren terwijl u de 2015 houdt. Op mijn werkplek heb ik de 2 parallel geïnstalleerd, dat is geen probleem.

U hoeft alleen maar de installatiemap van 2015 en de toolbox te hernoemen door bijvoorbeeld de naam van de map 2015 aan het einde toe te voegen.

Het vermijdt conflicten tussen versies.

1 like