Hoi allemaal
Ik krijg van tijd tot tijd een foutmelding (zie screenshot) bij het wijzigen van de status in pdm.
Deze verandering van staat lanceert een bericht en stuurt me dit bericht dat me niet echt informeert over de redenen voor het laatste.
Alles lijkt goed te werken en het uiterlijk van dit bericht lijkt willekeurig.
Heb je enig idee wat dit bericht betekent?
Bedankt.
Hallo
Het hangt allemaal af van wat het verzendscript moet doen. Met zo weinig informatie kun je niet echt helpen.
Is er sprake van manipulatie van het bestand? Zo ja, vindt deze massage plaats wanneer u overstapt van SW of is het bestand geopend in SW en gaat u over in de verkenner?
Wat betreft de verandering van staat die is gelanceerd vanuit PDM of SW, heb ik de gebruikers gevraagd om erachter te komen wat het is.
De verzending die tijdens deze statuswijziging wordt gestart, heeft geen directe invloed op het betreffende dossier. Inderdaad, de verandering van de status van het bestand start een taak die een pdf van het bestand genereert.
Het is de creatie van dit bestand dat een verzending zal starten.
Dit bericht zal daadwerkelijk worden uitgevoerd op de pdf en niet op het eerste bestand waarop de statuswijziging wordt aangebracht.
Ik heb dit principe niet te veel beschreven omdat ik dacht dat er een duidelijke betekenis achter dit bericht zat (zoals het bestand bestaat niet of gerelateerd is aan een juridisch probleem)
Eerlijk gezegd zegt "onmogelijk om het bestand te labelen" geen nee.
Ofwel een dubieuze vertaling uit het Engels of een bug.
Alles wat ik kan zeggen is dat de dispatch script, zelfs om een PDF te maken, zal het bestand openen in SW en vervolgens de export genereren en vervolgens sluiten.
Ik heb nog nooit getest met een bestand dat al open is in SW, maar mogelijk dat het zal crashen (twee SW-sessies met hetzelfde bestand open).
Andere verzendacties, zoals afrekenen, kunnen niet worden uitgevoerd als het bestand is geopend in SW en vereist dat alleen in de verkenner wordt gewerkt.
Als je denkt dat het een juridisch probleem is, moet je in dit geval controleren in welke map het script de PDF genereert en controleren of gebruikers schrijfrechten hebben voor deze map.
Wat verrassend is, is dat het uiteindelijk als algemene regel werkt en dat gebruikers van tijd tot tijd deze foutmelding krijgen.
Ik zal daar dieper op ingaan, heel erg bedankt.