Ik heb al een tijdje een probleem met draftsight, elke keer als ik het start, krijg ik een foutmelding die verschijnt (zie pj), ik kan de software opnieuw installeren (met een slag cc cleaner zodat het schoon is), maar het wil niets weten, het werkstation staat in de admin-modus met de UAC uitgeschakeld (ik gebruik Windows 7 64 met de Windows-update voltooid).
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden Vriendelijke groeten
Voordat u de installatie opnieuw uitvoert, heeft u de installatie verwijderd? CCleaner in het register, maar hebt u de conceptmap verwijderd of op zijn minst de inhoud verwijderd?
Omdat dit uw noname-basisbestand is dat beschadigd is
Natuurlijk Gerlard, ik heb de software gedeïnstalleerd en vervolgens de ccleaner doorgegeven.
Ik heb zelfs geprobeerd om het opnieuw te installeren onder programmabestanden (X86) (wat niet de standaardmap is tijdens de installatie), maar nog steeds hetzelfde, ik heb de map natuurlijk ook verwijderd zodra de verwijdering.
Het is moeilijk om de informatiebalk te krijgen, het is een gebruikerswerkplek waar ik op afstand ingrijp.
In ieder geval komt het probleem van het werkstation, want op het mijne, geen probleem, en op het werkstation in kwestie waar het probleem is, heb ik verbinding gemaakt met een beheerderssessie en ik heb dezelfde fout.
Wat ik niet begrijp, is hoe het basisbestand kan worden beschadigd na een nieuwe installatie?