Foutmelding op SketchUp

Hallo

Ik heb onlangs de nieuwste versie van SketchUp Make (dus de gratis) geïnstalleerd op een nieuwe Windows 8 computer.

Maar ik krijg heel regelmatig een foutmelding die wordt weergegeven tijdens het gebruik ervan "Kan de evaluatieduur niet bijwerken" (zie bijlage)

Ben je dit probleem ooit tegengekomen en heb je een oplossing?

Bedankt

prob-sketchup.png

Hoi @ CAD Nieuws

je zegt dat ik de nieuwste versie van Sketchup op een nieuwe computer heb geïnstalleerd

Heeft u uw computer op een juiste datum gezet?

het lijkt op een misverstand over de datum tussen de pc en de app

Van wat ik begrijp, moet je na 8 uur gebruik verversen

Zie deze pagina

http://sketchup-make.softonic.fr/

Notities

Deze versie is de eerste acht uur van gebruik gratis, maar wordt daarna betaald. Om de volledige versie te downloaden, moet de gebruiker een downloadformulier invullen op de website van de auteur.

@+ ;-)

1 like

Hallo

Blokkeert het je of kun je blijven werken?

1 like

Nee, mijn computer staat op de datum en tijd van de dag!

Ik kan blijven werken, maar het bericht blijft opduiken!

Ik wil alleen Sketchup gebruiken, niet de PRO-versie, dus het zou gratis moeten blijven werken, toch?

Bedankt

Hallo

In theorie wel.

Heeft u de versie genomen die beschikbaar is op de Google-site: http://www.sketchup.com/fr/download

Anders is de Pro-versie 8 uur gratis beschikbaar, maar normaal gesproken, zodra de 8 uur voorbij zijn, neemt de gratis versie het over...

Ik heb nog steeds gezocht en het lijkt erop dat Sketchup probeert het licentiebestand te herschrijven om de Pro-versie te blokkeren, maar er geen toegang toe heeft.

Probeer Sketchup uit te voeren in de beheerdersmodus om het probleem op te lossen.

Succes

Goedenavond

Ja @Jose-accessa, daar heb ik het gedownload!

Sketchup starten als beheerder? je bedoelt op de Windows-sessie wie is een beheerder? Zo ja, dan is dat al het geval!

In ieder geval bedankt voor je antwoorden, maar ik heb het probleem nog niet opgelost!

Door met de rechtermuisknop op het pictogram voor het starten van de app te klikken en vervolgens op "uitvoeren als beheerder".

Zie bijgevoegd bestand.

capture.png

Bedankt @Jose-accessa !

Te goed het werkt, ik geloofde het niet meer!

Geen probleem:)