Foutmelding - Probleem bij het registreren op Solidworks

Hallo

Ik heb een probleem, ik kan mijn stuk niet registreren, ik heb er veel tijd aan besteed omdat het plaatwerk en ik op dit moment 2 zijn, maar of ik nu de titel of het pad verander, het verandert niets.

Bedankt.

capture.png

Hallo

Als een save as ook niets doet, kunt u proberen het tijdelijke bestand of de reservekopie (die zijn verborgen met een bestandsnaam in $...) te vinden in WIndows, maak er een kopie van door de extensie te wijzigen en probeer deze te openen.

Maar soms overkwam het mij dat ik helemaal niet kon opnemen en opnieuw moest beginnen!

Edit: Ik had het over een lokale record

2 likes

Probeer het stuk lokaal op je computer op te slaan.

3 likes

Het overkomt mij wanneer ik aan een onderdeel werk dat op de server staat en het crasht een paar seconden. Het verbreekt de link met het onderdeel, dus ik moet opslaan als (meestal op mijn bureaublad) en ik kopieer het naar de gewenste map.

2 likes

Zoals Lucas zegt, is het mij ook overkomen dat ik niet kan opnemen. Echter, zonder de oorzaak of de oplossing te vinden.

Succes.

Hou ons op de hoogte.

2 likes

Zoals @flegendre en @Bart, en alsof dat nog niet genoeg is, ook door de naam iets te veranderen bij het opslaan op het bureaublad.

2 likes

Nou, na alles geprobeerd te hebben:

Wijzig de bestandsnaam.

Wijzig de toegang van het bestand, lokaal of netwerk.

Kijken of er een dossier van suavegarde was, natuurlijk was er geen 

NIETS hielp, dus ik startte solidworks opnieuw op en verloor wat ik had gedaan.

IN IEDER GEVAL BEDANKT!!!!!

1 like

Ik heb mijn bestand gesloten zonder op te slaan en begin al mijn werk vanaf het begin !!!