Geheugenberichten zijn uit het geheugen

Hallo
Ik wil geen geheugen meer zien uit alarmberichten. Hoe verwijder ik ze of corrigeer ik de instellingen zodat ik ze niet meer heb?

Hallo en welkom shermange,
Je zult dus een grote schoonmaak van je pc moeten doen met " Disk Cleanup " of " cleanmgr " en vervolgens met " BleachBit ", maar wees voorzichtig met de opties, deze is zeer effectief ...
… En vooral, sorteer de nutteloze bestanden of laat ze indien nodig op een externe schijf opslaan... Dat is wat ik zal doen om te beginnen. Aan die kant zou het beter moeten zijn...
Succes.
@+.
AR.

Als het de waarschuwing is van het geheugen vol van solidworks (het openen van grote assemblage), denk ik niet dat het bericht kan worden uitgeschakeld.

Het ideaal (goede gewoonte) is om niet te veel assemblage te openen zonder in de tussentijd SW te sluiten. (SW leegt het geheugen dat aan de software is gekoppeld wanneer het wordt gesloten)

De gemakkelijkste manier zou zijn om het geheugen te vergroten, zodat je het niet meer hebt!

2 likes

Ja, het is waarschijnlijk de juiste methode.

… behalve dat mijn pc 64 GB RAM heeft en ik krijg het bericht nog steeds.
Dus ja, SW moet van tijd tot tijd worden gesloten.

1 like

Ik was vergeten dat er ook een techniek is om te vergroten via virtueel geheugen, die redelijk goed werkt, niet ideaal in vergelijking met echt ram, maar functioneel:

Nog een visiativ artikel over dit onderwerp:

1 like