Een bladwijzer maken voor een algemene tabel

Hoi allemaal

Is het mogelijk om een algemene tafelfavoriet te plaatsen?

Hallo

A priori wel, maar standaard is er geen model in SolidWorks.

Uittreksel uit de help bij algemene tabellen:

"

Er is geen sjabloon voorzien voor algemene tabellen.

"

Lente:

http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/Table_Templates.htm?id=9036f565671e43fe8ad63268dfeb336d#Pg0

Bedankt voor je antwoord, maar ik kan niet vinden hoe ik een bladwijzer kan maken voor een algemene tabel (zie bijlage). Ik zou graag willen dat wanneer ik de algemene tabelselectie open, deze aan mij wordt getoond als favorieten van deze tabel.

capture.png

Goedenavond

U kunt de algemene tabel opslaan in uw tekensjabloon, zodat u deze altijd bij de hand hebt zodra u de tekening maakt.

Anders, wanneer u een algemene tabel opslaat, slaat u deze op in een bepaald bestand.

En als u vervolgens naar die tafel wilt zoeken, tikt u op het favorietenpictogram en gaat u op zoek naar de tafel die u opslaat. 

Tot slot geef je in tools en bestandslocatie het pad aan voor de tabelsjablonen

zodat het bestand dat overeenkomt met uw tabelsjablonen rechtstreeks naar u wordt geopend.

Ik ben mijn antwoord opnieuw aan het bewerken, want als ik het goed begrepen heb, zou de tabel direct in het vak naast het pictogram moeten verschijnen, maar ik denk niet dat het mogelijk is voor algemene tabellen dat je op het pictogram moet drukken.

5 likes