Hoi allemaal
Ik ben onlangs overgestapt op de 2023 SP04-versie en toen ik Photoview 360 voor het eerst startte, kreeg ik een leuk bericht van SolidWorks waarin staat dat er vanaf de 2024 SP04-versie geen Photoview meer zal zijn in het Premium- en Professional-pakket dat geleidelijk wordt vervangen door Visualize.
Er wordt echter opgemerkt dat het met deze versies al mogelijk is om Visualize standaard te gebruiken, maar ik kan het niet activeren met mijn premium licentie.
Is iemand ooit overgestapt op Visualize met zijn Solidworks Premium-versie?
Hallo
Ja, het is sinds 2020 in ons land geïnstalleerd.
In de installatie-afbeelding moet u het SW-licentienummer invoeren voor de regel Visualiseren.
Hallo ronathan,
Allereerst mijn beste wensen, dit is wat ik op de site heb gevonden:
Succes.
@+.
AR.
Ja, het probleem is dat we geen Visualize-licentienummer hebben.
Er wordt echter gezegd dat de basisversie van Visualize zou worden meegeleverd met het Professional- en Premium-pakket (dat we hebben)
Het is geen Visualize-licentienummer, maar je moet hetzelfde serienummer invoeren als Solidworks.
Zo deployen we de Premium-versie op alle werkplekken (basisinstallatie).
Premium-invoegtoepassingen zijn niet standaard geactiveerd, dus de genomen licentie is een standaardlicentie (we hebben in totaal 35 licenties, waaronder 3 Premium).
We hebben daarom alleen een serienummer dat we via het administratieve image voor elk geïnstalleerd onderdeel zetten.
Als ik tijdens de installatie hetzelfde serienummer invoerd als Solidworks design, krijg ik een melding dat het serienummer anders moet zijn.
Hier is de screenshot van mijn producten en uiteraard is Visualize niet inbegrepen, ook al zit ik in de Premium-versie.
Je moet in dit geval contact opnemen met de hotline.
Onze licenties staan op een server en niet lokaal op het werkstation.
Hallo
Ik had geantwoord in deze draad: Solidworks visualiseren - # 3 door remrem
Het "klantenportaal" wordt vervangen door het supportportaal: https://www.solidworks.com/support/home?service=https%3A//www.solidworks.com/support/home&check_logged_in=1
Fijne dag
Probleem opgelost door de hotline. In feite is het Visiative dat u een Visualize-serienummer krijgt op basis van uw SolidWorks-serienummer.