Hallo @tous!
Na een ondraaglijke spanning is het de hoogste tijd om de winnaar van onze mini-uitdaging te ontdekken! In minder dan 10 dagen ben je erin geslaagd om deze mini-uitdaging met vlag en wimpel te voltooien! We ontvingen 5 voorstellen, de een nog origineler dan de ander, maar wie wordt dan onze grote winnaar?
Het is @louis.emonin en zijn Xtreme LUGE die ervoor zorgden dat we met hoge snelheid de berg af wilden gaan! Gefeliciteerd! :)

De Xtreme LUGE maakte indruk op de jury met zijn creativiteit, aandacht voor detail en nauwgezetheid! Door de verschillende uitzichten konden we ons direct op de projecteren!
Het is dus @Louis.emonin die de FNAC giftcard t.w.v. €50 wint! Bravo :)
Proficiat ook aan de andere deelnemers, @DoubleL, @gedup, @sébastien.colet en @bayonnefrancois voor hun prachtige creaties! Onze technische teams hebben erkend dat "er veel werk is" aan deze ontwerpen, dus gefeliciteerd aan al :)
Aarzel niet om hun voorstellen te bekijken!
Tot ziens op 15 februari om het thema van de volgende mini challenge te kennen!!
Fijne dag allemaal, Coralie
1 like
Goed gedaan.
Moge de Kracht met je zijn
5 likes
Bravo @louis.emonin
Super mooi en met roterend stuur en gecompenseerde hendelrem (om met een knal te kunnen stoppen voordat je de souvenirwinkel binnengaat en zo te voorkomen dat de mooie souvenirzeem van Ploukville breekt en de Zwitserse koekoeksklokken niet beschadigt. Let ook op de carbon schaal om de rijder te beschermen met de geïntegreerde handvatten om je vast te houden op gekke hellingen of in geval van paniek om je eraan vast te kunnen houden.
Vriendelijke groeten
4 likes
Gefeliciteerd! Veel detail tot en met de karteling van het handvat!
Maar wie zijn de andere twee winnaars? "We kiezen de winnaars (3 in totaal) "... Waarschijnlijk een typefout, het is mijn slechte verliezer kant ... Ik geef toe dat ik me schaam... als je me zoekt, ik heb me verstopt... ;-D
Alle gekheid op een stokje, gefeliciteerd aan alle deelnemers! Verschillende ideeën zijn haalbaar en tegen lagere kosten (ik hou echt van het concept van @sebastien.colet)
Ik kan niet wachten op de volgende uitdaging!!
3 likes
Gefeliciteerd @louis.emonin met de realisatie van uw Xtreme LUGE!
Maar ook een dikke proficiat aan alle deelnemers, jullie creaties zijn super:)
Verdomme @DoubleL, het is inderdaad een vergissing... Ik was degene die ondergedoken zat....! haha
Om het goed te maken, geef ik je een hint over de volgende uitdaging... Het zal zich richten op maskers. Maar welke? Spanning!!
Tot ziens op 15 februari :)
Coralie
1 like
@Coralie
Hihi de uitdaging zal KARL MASQ EMPTY heten
Vriendelijke groeten
4 likes