MINI CHALLENGE 2021: Laten we naar de bergen gaan!

Hallo #LYNKOA community, ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat 2021 goed voor jullie begint! De sneeuwvlokken die op Lyon en omgeving vielen, inspireerden ons om een nieuw thema te creëren voor de mini-uitdaging van 2021, namelijk: 

"Stel je voor en ontwerp de meest originele slee om de hellingen af te dalen!"

Als je niet in volle kracht de berg af kunt razen, raden we je aan om je eigen slee te maken (om in je tuin te glijden?!). Om het zo origineel mogelijk te maken, voeg je gekke vaardigheden toe: Plaats reactoren zodat het sneller glijdt, 6 zitplaatsen om met anderen te kunnen klimmen of een romp om ons te beschermen tegen de sneeuw...! Laat je fantasie de vrije loop !

De mini challenge start vandaag tot 1 februari 2021 : 10 besneeuwde dagen om jouw meest originele slee te maken! Op het spel, een FNAC cadeaubon ter waarde van €50:)

Dus, ben je klaar om de berg op te gaan? Aan je muizen! Tot ziens in het challenge-deel :)

Als je vragen hebt, is de toegewijde groep: mini challenge 2021 of door me je vragen naar cm@lynkoa.com te sturen! 

Fijne avond allemaal!

Hallo Coralie

Ik praat erover met mijn sleevriend wiens voornaam bob is.

Om terug de hellingen op te gaan, aangezien alles gesloten is, gebruik je  raketten zoals de rasta-raket ;-)

Vriendelijke groeten

5 likes

Hallo @Zozo_mp 

En ja, helaas, pech voor skiliefhebbers dit jaar... Vandaar het idee van de slee, ik dacht ook direct aan de reactoren ;) 

Coralie 

Hoi allemaal 

Ach ja... Wat gebeurt er? Ik realiseer me dat er nog steeds geen voorstellen zijn voor de mini-uitdaging...?? Vind je het onderwerp niet zo leuk als de vorige? Of heb je meer tijd nodig? Ik zal het langer maken als je wilt, vertel het me;)

Coralie 

Hallo

Persoonlijk ga ik mijn voorstel binnenkort online zetten

2 likes

Hallo @toutes en allemaal

Ben! Het probleem is dat ik geen touwtje aan het prototype had bevestigd.

Toen ik de helling weer op  ging, gleed de slee van me weg en ging hij de helling af. Op dat moment overspoelde een plotselinge sneeuwstroom hem met mijn vier uur die ik in een hoek van de slee had achtergelaten.
Nu zit mijn slee opgesloten tot de sneeuw smelt.

Ik had het B.1.1.7. genoemd naar de naam van de nieuwe Engelse variant om het te kunnen herkennen.
Merk op dat tot die tijd, als er een nieuwe mutatie is genaamd B 7, 4, 7 M (als max), dit Boeing niet zal bevallen.

Aangesloten

2 likes

@Coralie ben ik volledig DSL.

Moge de kracht met je zijn.

1 like

@Coralie

Sneeuwslee nieuws???

Er moeten spijkerwielen worden voorzien, want met de opwarming van de aarde is het ook nodig om in luzerne te kunnen sleeën.

2 likes

Hallo @ allemaal, 

Resultaat van de mini challenge morgen! :) Ik hoop dat de winnaar ons zijn slee kan laten testen...  

Tot morgen! Coralie 

4 likes

De spanning is ondraaglijk! Wanneer zullen we verlost zijn van deze druk die ons elke dag overvalt! Niet langer leven in twijfel, in onzekerheid! Wanneer zullen we het eindelijk weten... De datum van de nieuwe lockdown!! ;-)

Anders zou ik ook graag de resultaten van de challenge willen weten...

2 likes

Hallo @DoubleL 

Ik hou van je enthousiasme! De resultaten laten iets langer op zich wachten dan verwacht... Maar geen paniek, je weet snel de winnaar...!  

Coralie :)

1 like