Goedenavond Hugo
Normaal gesproken, als uw simulatie correct is uitgevoerd, dat wil zeggen met de juiste connectoren, die aangeven dat er op wordt getikt, zal het vertellen of u binnen de limieten bent of niet.
Dat gezegd hebbende: back to basic
Een Ø 12 schroef kwaliteit 8.8 met een trekkracht in de as is 1.980 Kg of 19.800 N of 19,8 kN, uiteraard meer in kwaliteit 10.9 of 12.9.
Onthoud dat de schroefdraad 1,5 keer de diameter heeft, dus als het M12 is, is het minimaal 18 mm actief onderdeel met schroefdraad.
Dus of je zegt 28 KN voor de meest belaste schroeven (welke ??? en hoeveel ??? de bovenste twee denk ik) is het een waarde voor twee schroeven of één schroef.
Omdat het een belasting aan het einde van de arm lijkt te zijn, heb je bewegingen in de radiale richting. Dat wil zeggen aan de radiale zijden. Dus als je alleen verticale ladingen neemt, zal het in de wortels zijn, vooral omdat gietijzer niet bekend staat om zijn elasticiteit. Je schroeven die te dicht bij de rand staan, worden vooral belast bij radiaal en ik hoop niet bij afschuiving.
In plaats van kranen te hebben: je kunt het vervangen door schroeven, ringen, bouten. Daar ben je in ieder geval zeker van de opneembare beperkingen.
Ik ben op mijn hoede voor gietijzer, zoals de pest en de tollenaars, want het kleinste defect in het gietstuk, stro of luchtbel is nou ja, zijn scheet.
Gezien de inspanning zou ik er geen plezier aan beleven om dichter bij de rand te zijn dan de straal van de puck die is aangepast aan je gat. Je hebt het niet over de puck.
Waar komt uw gietijzeren onderdeel vandaan, het is uw bedrijf dat ze maakt?
Naar alles'