Update van de samenstelling van de componist

Ik heb verschillende views en een animatie gemaakt op een smg bestand. Ik paste texturen toe, maakte selecties, cameraweergaven...

Wanneer ik update (via menu, geen thuisbericht) de assemblage die nieuwe onderdelen bevat (geen verwijdering of wijziging van bestaande onderdelen). Mijn weergaven blijven, maar ik verlies mijn texturen, de cameraweergaven en animatie werken niet meer. Mijn selecties worden niet allemaal bijgehouden.

Wat is het probleem ? Welke opties moet ik aanvinken bij het vernieuwen ?

Vriendelijke groeten

Hallo

Het moet worden bijgewerkt met exact dezelfde opties die worden gebruikt bij het maken van de SMG.

@+

1 like

Ik heb hetzelfde fenomeen

Ik exporteer mijn . SMG-bestand met SolidWorks en wanneer het SolidWorks-bestand evolueert, doe ik hetzelfde opnieuw om een . SMG en dan vernieuw ik

En de texturen springen elke keer...

Zijn er verduidelijkingen nodig over het maken van Coyote?

Als dat zo is, ben ik geïnteresseerd , want in de basis was het een voordeel dat ons ertoe bracht Composer te nemen om de 3D-modellen te kunnen updaten zonder alle texturen terug te hoeven plaatsen...

Sindsdien geen nieuwe ideeën?

Omdat het echt zonde is om dit ultrapraktische programma te hebben, maar alles opnieuw te moeten doen elke keer dat er een grote wijziging in het referentiemodel wordt aangebracht, ...

Persoonlijk hernoem ik selectiegroepen in de Bom, en bij elke update verlies ik alles!

Hallo, ik ben dit onderwerp aan het bijwerken waarop we ook dit soort problemen hebben. Heb je een antwoord?