Ik heb weinig hoop, maar is er een manier om curven die worden aangedreven door vergelijkingen die variabelen bevatten, opnieuw te berekenen en opnieuw te tekenen wanneer ik de waarde van de variabele van de handler verander?
Om opnieuw te berekenen moet ik een curve bewerken, een gegeven wijzigen met bijvoorbeeld een +1, valideren, opnieuw bewerken, de +1 verwijderen en valideren...
Tenzij ik me vergis, is het niet mogelijk om te doen wat je van een spline vraagt, of misschien configuraties te doorlopen door de gewenste vormen te maken. Ik zie het niet anders. Fijne dag. @+. AR.
Schets met een recht segment met gedimensioneerde lengte
Koppelt de parameter Curve Control aan de vorige lengtedimensie Om de parameter te wijzigen, wijzigt u eenvoudig de afmeting en voert u een F5 of Ctrl-Q uit, afhankelijk van het aantal berekeningen.
Hallo @stefbeno Bedankt. Deze omzeiling is goed te zien. Ik associeerde mijn variabele met een dimensie en gebruikte die dimensie vervolgens in de curvevergelijkingen. En het werkt heel goed. Wanneer ik de waarde van de variabele verander en vervolgens valideer, worden de aangedreven curven direct bijgewerkt en opnieuw getekend Ik heb de classificatie overgeschakeld naar alleen-lezen en vervolgens verborgen, zodat het scherm niet wordt vervuild. Er is altijd de zichtbare lijn, maar je kunt deze altijd op een verborgen schets zetten.
Ik had liever een native update gehad, maar hey, je oplossing is volledig en perfect acceptabel! En aangezien het de verdienste heeft deze situatie te deblokkeren voordat de oplossingen worden opgelost, kies ik het als het beste antwoord.