Solidworks-upgrade met een licentie van 30 dagen

Hallo

Ik kan geen licentie van 30 dagen installeren op een pc met Solidworks 2020 waarvan de licentie half mei is verlopen.

Kunt u contact met mij opnemen om mij te begeleiden?

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met Marie op 05 55 66 23 62,

Bij voorbaat hartelijk dank

Hier is een forum om toegang te krijgen tot de hotline, je moet een ticket aanmaken (in het ondersteuningsmenu)

2 likes

Hallo @n.perez

Het antwoord zit in de elementen van je vraag.

Een verlopen licentie van 30 dagen kan niet meer worden gebruikt op deze pc. Het is hetzelfde principe voor alle software over de hele wereld.

Met de periode van 30 dagen kunt u deze evalueren als u de software niet kent.

Dus wat betreft de 30-dagenversie, de uitgevers gebruiken hardware-elementen (die per definitie niet bewegen) zoals moederkaartnummer + grafische kaart + andere dingen + Windows-licentienummer misschien.  Er is geen limiet in het veld. Soms is het een heel simpele code die discreet in de BDR wordt gezet en natuurlijk niet gedocumenteerd is.

Dus als de deadline is verstreken, ga dan door de chequebox voor enkele duizenden euro's om de officiële en volledige versie te hebben.

Vriendelijke groeten

EDIT , misschien heb ik de woorden   """ PC uitgerust met Solidworks 2020 en waarvan de licentie half mei is verlopen verkeerd begrepen."", of het is een versie die regelmatig is gekocht, dus zelfs als de licentie is verlopen, kun je deze ad vitam blijven gebruiken, maar uiteraard heb je geen toegang tot de nieuwe versies of de Hot-line. Dus waarom zou je er in dit geval een licentie van 30 dagen bovenop willen installeren.  Maar ik denk dat, aangezien de 2020-versie die in onderhoud wordt betaald pas eind 2020 verloopt, het een proefversie is die je wilt (hoop ik tenminste)
De context moet een beetje worden verduidelijkt ;-) ;-) of bieden Doliprane aan

2 likes

Als je een drijvend rijbewijs hebt, moet je het teruggeven voordat je een ander rijbewijs neemt. Uit het geheugen

1 like

Dank u voor uw antwoorden.

Ik ga een kaartje posten;)