Kan iemand mij helpen hoe ik van SW 2014 naar SW 2015 kan gaan? In feite heb ik sinds dit jaar geen onderhoudscontract meer, maar ik heb nog steeds recht op de 2015-versie met officepack en ik heb de installatie-cd niet.
Dank u voor uw antwoorden.
Kan iemand mij helpen hoe ik van SW 2014 naar SW 2015 kan gaan? In feite heb ik sinds dit jaar geen onderhoudscontract meer, maar ik heb nog steeds recht op de 2015-versie met officepack en ik heb de installatie-cd niet.
Dank u voor uw antwoorden.
Hallo
Is het nog steeds mogelijk om verbinding te maken met de SolidWorks-website? Als dit niet het geval is, moet u vanaf de dvd installeren en vervolgens de updates uitvoeren.
Als het onderhoudscontract is verlopen, is het onmogelijk om een versie te downloaden van de SOLIDWORKS-website, de eenvoudigste oplossing is om uw wederverkoper te vragen een dvd van de 2015-versie te branden, de meest recente mogelijke.
Succes
Mick
Houd er rekening mee dat het sterk werd afgeraden om SW2015 te gebruiken vóór versie 2.1. Vroeger werden ze als te buggy beschouwd!
en bij welke update zijn we momenteel, Benoit?
Ik ben nog steeds op 2014 en ik ben altijd heel voorzichtig voordat ik een te snelle update doe!
Momenteel is de nieuwste versie van 2015 SP4.0, meestal wordt SP5 (de laatste SP van de hoofdversie in het algemeen) kort na de versie van 2016 uitgebracht.
Dank je wel Mick, het is goed, want over het algemeen blijf ik altijd een jaar te laat:p