Hallo
Ik heb een catalogus gemaakt met geoptimaliseerde exemplaren die ik svt gebruik.
Aan de andere kant zal ik de geoptimaliseerde exemplaren in deze catalogus regelmatig moeten verbeteren .
Als we een geoptimaliseerde kopie wijzigen die in een catalogus wordt gebruikt, wordt de catalogus dan automatisch bijgewerkt?
Hoe moet ik anders te werk gaan om de catalogus bij te werken wanneer er wijzigingen zijn aangebracht in de geoptimaliseerde kopieën?
Bij voorbaat dank voor uw advies.
Hallo
Ja, de catalogus is een linkpointer naar een document, een macro, een functie.
Dus als de link correct is zodra u opslaat, zijn de wijzigingen toegankelijk.
Juiste link (locatie + naam van het bestand dat de geoptimaliseerde kopie bevat). Wees voorzichtig, als u de naam of het pad van het bestand wilt wijzigen, kunt u dit het beste doen met de .catalog ingelogd.
Aan de andere kant maken we voor geoptimaliseerde kopieën vaak een afbeelding (voorbeeldminiatuur) die we handmatig koppelen aan de functie (geoptimaliseerde kopie), als de wijziging deze preview in twijfel trekt, moeten we deze opnieuw doen en bijwerken in de catalogus.
1 like
Perfect Franck, bedankt voor je antwoord.
Ik ben ook het maken van een nieuwe post over documentatie (attributen) die kan worden toegevoegd aan een familie van componenten, omdat ik graag geïnteresseerd zou willen zijn in uw advies over dit onderwerp.
A+
Perfect Franck, bedankt voor je antwoord.
Ik ben ook het maken van een nieuwe post over documentatie (attributen) die kan worden toegevoegd aan een familie van componenten, omdat ik graag geïnteresseerd zou willen zijn in uw advies over dit onderwerp.
A+