Ik kan geen antwoord vinden op deze vraag, na het publiceren van een envelop in een subassemblage van een bovenliggende assembly, kan ik de groep niet meer bewerken. Voeg een onderdeel toe, verwijder een onderdeel, wijzig de configuratie (uit de bovenliggende set). Het lijkt erop dat na publicatie de referentie niet langer bruikbaar is, de gepubliceerde envelop nooit wordt bijgewerkt, de groepen niet meer kunnen worden bewerkt. Is dit normaal?
De enige mogelijke methode voor nu: verwijder het bericht en configureer een nieuw bericht opnieuw.
Nog een vraag: Sommige onderdelen staan wel in de groep, maar zijn niet opgenomen in de onderliggende envelop terwijl ze wel in de bovenliggende groep aanwezig zijn. Blijkbaar behoren sommige componenten tot herhalingen, kunnen we herhaalde componenten niet in deze enveloppen publiceren? Voor de anderen behoren ze niet tot herhalingen.
Ik geef aan dat de externe ref-optie functioneel is. Alle componenten en montage op het eerste niveau ook gecontroleerd (in optie).
Een voorbeeld of op zijn minst een verklarend diagram zou het begrip van het onderwerp vereenvoudigen. Want hoe vaak ik het ook herlees, het is ingewikkeld!
Dus om het simpel te zeggen:
Ik publiceer een envelop van een assemblage op n+1-niveau naar een subassemblage op n+1-niveau (dit is de tool voor het publiceren van enveloppen).
Het zuigt een groep. Deel 1 en 2 in groep 1 die hunkert naar een envelop in de n+1 subset (dit is nog steeds de envelop publicatietool).
Ik open de n+1 assemblage, er is inderdaad een envelop, maar:
Sommige onderdelen zijn er niet.
Ik ga terug naar de assemblage "n" de bovenliggende groep, en ik wil de groep bewerken om het ontbrekende deel toe te voegen.
Ik bewerk het bericht van het bovenliggende bericht, selecteer mijn groep en selecteer het ontbrekende stuk. (Het draagt goed bij aan de selectie in de groep) Ik valideer en open de kinderassemblage opnieuw (n+1). De envelop is niet verplaatst, deel 1 ok, deel 2 verschijnt niet op het display of in de lijst met onderdelen van de envelop.
Je zult me zeggen: verwijder de publicatie en doe het opnieuw! Ja maar:
Bij het uitgeven van een nieuwe volgen andere onderdelen niet, niet dezelfde als voorheen, en ik heb wat tekeningen gemaakt met deze enveloppen en ik ben bang dat het al mijn tekeningen zal verknoeien.
Ik weet niet of het duidelijker is? Dank u voor uw antwoord.