Solidworks 2017-update

Hallo

Omdat ik aan het begin van de week wat tijd heb, wil ik weten of de update van Solidworks 2016 naar 2017 rijp is of dat we even moeten wachten. Heeft u enig advies?

Bedankt

3 likes

Hallo Fhenry,

Op dit moment is alleen de 2017 SP1.0 beschikbaar.

Als ik jou was, zou ik even wachten voordat ik de update doe. Persoonlijk werk ik alleen aan SP5.0

Aan de andere kant, als je je dapper en gemotiveerd voelt, schaam je dan niet! Op die manier hebben we al feedback als we willen updaten:p

2 likes

Hallo

Het schema van de SP ziet er als volgt uit:

We wachten op in ieder geval SP2 die aan het einde van de maand zou moeten worden uitgebracht...

6 likes

Hallo

Persoonlijk zou ik ook een beetje wachten, in ieder geval tot SP 3.0 om een echt volwassen versie te hebben.

Natuurlijk is het verleidelijk, maar je moet geduld hebben ;-)

5 likes

Hallo

Net als @vspemens niet eerder SP3 met het risico de pleisters af te vegen, slechte ervaring met de 2015.

Moge de kracht met je zijn

4 likes

Hallo

we beginnen tijdens de updates met de SP1 te werken, omdat het is om de nieuwe functies zo snel mogelijk te gebruiken, wat ons nog steeds tijd bespaart. 

1 like

Hallo

Van mijn kant heb ik onze IT-manager gevraagd om de update van 2017 pas bij te werken als de SP5 beschikbaar is... We hebben te veel geworsteld met de installatie van solidworks 2016 in januari (te beginnen met SP1).

2 likes

Ik heb alleen "productie" (beschikbaar voor de hele BE) ingevoerd vanaf de SP3.0-versie 

Aan de andere kant verbied ik mezelf niet om een hogere versie op mijn werkstation te installeren om te testen.

Voor alle tests moet u alleen voorzichtig zijn met het maken van kopieën van de SW-bestanden om de database niet te laten rotten.

3 likes

Hoi allemaal

Bedankt voor al je adviezen, dus ik wacht nog even...

Vriendelijke groeten

Voor degenen die Solidwoks 2017 installeren, zou het cool zijn om ons uw indrukken te geven

Bedankt

2 likes

Hallo

Ik heb stabiliteitsproblemen (solide 2017 SP1), dus het is beter om even te wachten.

A priori heeft de after-sales service veel feedback gekregen van problemen en ze zijn bezig met het maken van de volgende oplossing.

1 like

Hallo allemaal ,

De SP2 is net vrijgegeven, iemand nog feedback?

Is de update van 2016 naar  2017 stabiel?

Dank u voor uw antwoorden

Hallo

na grote problemen te hebben gehad met Solid 2017 SP1, is de SP2-versie eindelijk stabiel pfff!!  

Het is goed om een correcte versie te vinden.

1 like