Update van de hulpweergave

Hallo @tous, 

Ik heb een probleem met het vernieuwen van de extra weergave na het wijzigen van de grootte van de kamer,

Is er een manier om het te verhelpen zonder de weergave opnieuw te hoeven doen?

Bij voorbaat dank, 

Hallo

Klik met de rechtermuisknop op de weergave en bewerk vervolgens de schets. De cirkel van de detailweergave kan worden beperkt tot boren of andere oriëntatiepunten op de weergave.

Hallo @soring ,

In feite zit het probleem in de "AJ" -weergave die niet meer correct wordt geprojecteerd (ik voeg de opname toe voor een betere zichtbaarheid). 

vue_auxiliaire.png
vue_auxiliaire_02.png

Sorry, ik had de helft gelezen

Dus misschien lijkt deze oplossing te werken. Klik met de rechtermuisknop op de AJ-weergave en controleer vervolgens de draai rond de grond. Voor mij wordt het geüpdatet.

Het werkte niet :(

Oeps, thuis ook niet. Het is niet de juiste weg.

Wanneer ik de hulpweergave maak, selecteer ik deze als referentierand. De projectie wordt zonder verdere actie bijgewerkt

Dan gebruik ik voor de rotatie van het beeld uitlijning tegen de klok in.

1 like

Hallo@soring 

Ja, het is vrijwel dezelfde procedure die ik heb gevolgd, behalve voor de rotatie die is gedefinieerd in de documenteigenschappen, het probleem lijkt mij dat de loodrechtheid relatie (richting van het zicht)  en deze rand die verloren is gegaan, en in tegenstelling tot een hulpweergave op schets kan ik geen manier vinden om deze randbeperking te bewerken. 

1 like

Bedankt voor de truc om de rotatie aan te passen door de instellingen. Het vermindert het aantal manipulaties.

Toch zijn er bugs. Ik heb niet het verlies van loodrechte lijn, maar de assen van het midden van de gaten zijn volledig in de war. De detailweergaven op de weergave naar de die hetzelfde draaide.

Over asrotatie, er is een selectievakje, ik weet niet meer waar het is, ik zal het controleren zodra ik solidworks open,

Het kan zijn dat het vinkje is uitgeschakeld voor de basisweergave, 

1 like

Het is goed aangevinkt. Geen probleem deze bug, ik gebruik zelden de hulpweergave.