Ik heb 2 pc's waarop Soliworks is geïnstalleerd, ik wil er graag een updaten door te downloaden en op de tweede wil ik de updates krijgen die ik van het netwerk heb gedownload.
Klik met de rechtermuisknop op de installatiemanager in de Windows-taakbalk. Klik vervolgens in het geopende venster op bladeren om de gedeelde map aan te geven.
Vervolgens worden de downloads gemaakt in de gekozen map.
Op de andere pc's. Ga gewoon naar de betreffende map en klik op de setup...
Voor mij werkt het niet, ik heb op mijn 2 werkstations de locatie van het downloaden van mijn updates gewijzigd, ik heb een werkstation waar de SP1 van de 2014 is geïnstalleerd.
Ik heb eerst geprobeerd om de 2e bij te werken alsof ik de sp1 moest downloaden, ik dacht dat als ze hetzelfde bestand zouden hebben, het zou detecteren dat de map al was gedownload, maar het werkt niet.
Nadat ik deed wat je zei ik klikte op de setup, maar het downloadt me een ander bestand dat ontbreekt.
Bedankt, maar ik denk dat mijn probleem is dat ik de ene positie in PRO heb en de andere in PRENIUM.
aan de andere kant, als ik eerst de update in Prenuim doe, kan ik dan dezelfde bestanden voor de pro nemen door natuurlijk alleen te installeren wat hij nodig heeft?