Spłaszczanie surface_solidwoks

Cze wszystkim

Jestem nowicjuszem w obróbce blach w Solidwoks.
W efekcie stworzyłem korpus objętościowy (skorupa o grubości 1,5 mm) i chciałbym spłaszczyć niektóre powierzchnie, aby wykonać cięcia materiału.
Nie mogę znaleźć rozwiązania, szukam od 2 godzin...

:pray:

Z góry dziękuję

Niebieskie rogi nie są możliwe do złożenia, więc nie ma możliwości ich rozłożenia.
Jest to tłoczenie lub formowanie w zależności od metody użytej do ich wykonania.
Ogólnie rzecz biorąc, kotlarzowi udaje się wykonać te rogi na obrobionym krążku za pomocą smaru młotkowego i łokciowego.
Resztę natomiast można wykonać w blasze pod SW.

3 polubienia

Rozłożony urlop możliwy?
rozłożony urlop. SLDPRT (121.4 KB)

Witaj Sbadenis,

Jesteśmy firmą stolarską i moja sylwetka będzie wykonana z tak solidnego drewna, a następnie okleinowana blachą z litego forniru.

Witaj Alfoncpasmamob ,

To jest dokładnie to, czego potrzebowałem :star_struck:.
Tylko ja już próbowałem tej funkcji, ale z mojej strony jest wyszarzona:

SW 2020 dla mnie, taka sama procedura jak dla Ciebie, z wyjątkiem tego, że mam dostęp do rozłożonych, dlaczego w drzewie tworzenia Twojego modelu są szkice i wyszarzone funkcje?

Dziękujemy za Twoją opinię.
Korzystam z solidworks 2022, ale w wersji standardowej. Może w tym właśnie tkwi problem? :thinking:
Moje wyszarzone szkice są usuwane po różnych próbach projektowania :sweat_smile:
Nawet gdy otworzę Twój pokój, mogę edytować Twoją funkcję, ale nie mogę utworzyć innej...

Witam, rzeczywiście potrzebujesz wersji premium do układania powierzchni, miałem już sztuczkę, możesz użyć tej funkcji w wersji premium, a następnie otworzyć pokój w wersji standardowej i edytować tę funkcję, ale nie na odwrót... Nie wiem, czy nadal tak jest w przypadku najnowszych wersji

2 polubienia

Myślę, że tak, co chcesz zrobić z tymi rozłożonymi, mogę je dla Ciebie zrobić, jeśli chcesz, wyciąć w takim razie?

Witaj Scofield,

Dobrze dziękuję.