Afvlakking en extra hoek

Hallo

Met behulp van de afgevlakte functie krijg ik het uitgevouwen met de hoeken geannoteerd.
In de productie zullen we de extra hoek gebruiken, zonder een extra afmeting te maken, kan Solidworks de binnenhoek geven die op de digitale buigmachine wordt geprogrammeerd?
Bij voorbaat dank.

Spectrum.

Werkelijke buighoek op machine N°1 = 180° - 66,82 ° = 113,18 °
= 180° - 70° = 110° programma.

1 like

Bekijk deze tutorial, zeer goed uitgelegd:

De eenvoudigste manier, zoals aanbevolen, is om het voor eens en voor altijd te doen in het bendnoteformat.txt bestand in de installatiemap (vervang buighoek door buig-complementaire-hoek)
Aan de andere kant, maak een back-up van dit bestand voordat u het wijzigt voor het geval dat!

4 likes

Hallo sbadenis,

Magnifiek, ik zal direct in productie kunnen gaan, heel erg bedankt.
Spectrum.

Hallo

Wat mij betreft; Ik heb de complementaire hoek geautomatiseerd. Om dit te doen, moet je naar Programma's ==> SolidWorks corp==> SOLIDWORKS==>Lang==> Frans dan kopieer je bendnoteformat.txt zet je het origineel erachter en je wijzigt de andere zoals deze
image
En dat doet het automatisch. Bijgevoegd is het gewijzigde bestand en de annotaties zullen in het Frans zijn
bendnoteformat.txt (553 bytes)

3 likes

Hallo ac-cobra,
Ik heb zojuist het gegeven configuratiebestand bijgewerkt, het is een goede definitieve oplossing.
Fijne dag.

Spectrum

1 like