Het is leuk @Remrem. Het zou me zeker helpen voor deze. Maar misschien ga ik je niet om elk van mijn trailers vragen;)
Dit zal (weer) dienen als een oproepsignaal naar mijn superieuren om een beetje te bewegen
Het is leuk @Remrem. Het zou me zeker helpen voor deze. Maar misschien ga ik je niet om elk van mijn trailers vragen;)
Dit zal (weer) dienen als een oproepsignaal naar mijn superieuren om een beetje te bewegen
Zo'n idee, om op je model te zien of het klopt : ik denk dat je zoveel mogelijk de gelaste constructies hebt gebruikt .
In dit geval, in plaats van buizen zoals 40x40x2 te gebruiken met filets aan de 8 randen (de binnenkant meegerekend) + een dikte waar je niets aan hebt (te dun na schalen en printen), vervang je ze (op het niveau van je gelaste constructiefuncties) door massieve 40x40 profielen zonder franje.
Doe dit natuurlijk op een kopie van je project!! Vermijd een monsterlijke knoedel voor beginners! ;)
Je zou ook je gelaste constructie kunnen vragen om de carrosserieën samen te voegen (als je een vrij recente versie van SW hebt!), dit zal de verdere verwerking beperken. Dit alles kan je constructiefouten in alle richtingen opleveren, maar aangezien het stipt tijd is om in sldprt op te nemen, is het niet per se vervelend!