Alsjeblieft, ik heb een probleem met de lay-out van de montageschetsen, elke tekening moet ik de lay-out wijzigen om de cartridge te krijgen met de informatie over de markeringen, het gewicht..., maar het ergste verandert soms zelfs het wijzigen van de lay-out niets. Ik heb geprobeerd de instellingen van de montageschetsen te wijzigen, maar het vak Bewerken onder aan het venster is inactief. Ik weet niet wat ik moet doen, bedankt dat je iets hebt voorgesteld.
Ik zal proberen te antwoorden, maar ik ben niet op kantoor.
Als ik het me goed herinner, moeten de plansjablonen worden gewijzigd. U hebt één sjabloon per planformaat nodig: A4 horizontaal, A4 verticaal, A3, A2, A1 en A0 enzovoort, afhankelijk van uw printers.
In het begin is het vervelend, maar als je het eenmaal hebt ingesteld, bespaart het enorm veel tijd.
Met de hulp van Tekla wordt het vrij goed uitgelegd. Het is echter jaren geleden dat ik het heb gedaan en ik weet dat ze de sjablooneditor hebben gewijzigd. Pas op voor oude sjablonen, wanneer je aanpassingen doet met een recente Tekla (versie 16 of 17), deze kan erg slecht werken.