Tekening naar PDF-afbeelding verdwenen

Hallo allemaal,

Probleem onder uitvinder 2015:

De afgelopen 2 weken verdwijnt mijn bedrijfslogo zodra ik een PDF van een tekening genereer.
Heeft iemand dit ooit gehad?
De PDF verbergt het logo niet, ik heb in de lagen gekeken.
Ik heb de originele afbeelding niet veranderd.
(Bijgevoegd is de screenshot van mijn tekening met de gegenereerde PDF. Het stuk is om privacyredenen verwijderd)

Bij voorbaat dank

PM

sans_titre.jpg

En door de pdf-printer te laten printen en kiezen in de pdf creator-stijl?

Misschien een van je chauffeurs die aan het rommelen is.

2 likes

Misschien is de achtergrond niet hetzelfde?

Kijk dus naar het achtergrondplan in oefening voor het onderwerp

@+ ;-))

1 like

Hallo Bart,

Deze oplossing werkt, ik heb het net getest. Aan de andere kant is de kwaliteit matig.
Ik zou echter graag willen begrijpen wat er de afgelopen twee weken is veranderd en het probleem willen oplossen.

Bedankt

Hallo

Om terug te komen op wat @Bart zei, het overkomt me ook vaak als ik een "Opslaan als PdF", ik heb ook regels van mijn cartridges met betrekking tot aangepaste eigenschappen die verdwijnen, ik heb het probleem opgelost door een "Print: PDF Creator" te doen.

Als dat niet helpt, kunt u proberen uw afbeelding te verwijderen en opnieuw in uw documentsjabloon te introduceren, soms werkt het.

Cdt

Joss

EDIT: Voor uw kwaliteit, heeft u de weergave-opties van de Hoge Kwaliteitsmodus in uw vastgoedbeheerder gecontroleerd en de afdrukopties van PDF Creator op het maximum ingesteld?

optmep.png
1 like

Dus voor de kwaliteit wordt deze ingesteld in de software die de pdf genereert of in de printer ^pdf.

Voor de rest denk ik dat hij een coureur is die niet up-to-date is.

Heeft u onlangs software- of hardwarewijzigingen aangebracht?

1 like

Wees ook voorzichtig met het gewicht van je pdf, als je alles maximaal zet qua kwaliteit kun je al snel eindigen met een heel groot bestand!

Ik heb het logo verwijderd en een gloednieuw logo geplaatst, niets aan te doen, het verdwijnt.
Ik heb de software niet geüpdatet sinds we de 2014-versie hebben ontvangen, dus 6 tot 8 maanden.
Tenzij de updates automatisch zijn.
Ook geen hardware-aanpassingen.
De kwaliteit ok, ik kan het veranderen. Bedankt team.

Het mysterie blijft onopgelost.

Als ik geen oplossing heb, gebruik ik PDF-afdrukken.

Bedankt

Er is geen geschiedenis van het afbeeldingsformaat? Heb je het geprobeerd met een ander formaat voor het logo?

1 like
Het probleem is bekend in 2014 en er is een patch om dit probleem op te lossen:

http://knowledge.autodesk.com/support/inventor-products/downloads/caas/downloads/content/hotfix-inv18202-for-inventor-2014-service-pack-2.html

2 likes

Iedereen bedankt voor jullie antwoorden.

Er is een probleem opgelost met de patch die wordt aangeboden door .PL

Vriendelijke groeten

PM

2 likes