De afgelopen 2 weken verdwijnt mijn bedrijfslogo zodra ik een PDF van een tekening genereer. Heeft iemand dit ooit gehad? De PDF verbergt het logo niet, ik heb in de lagen gekeken. Ik heb de originele afbeelding niet veranderd. (Bijgevoegd is de screenshot van mijn tekening met de gegenereerde PDF. Het stuk is om privacyredenen verwijderd)
Deze oplossing werkt, ik heb het net getest. Aan de andere kant is de kwaliteit matig. Ik zou echter graag willen begrijpen wat er de afgelopen twee weken is veranderd en het probleem willen oplossen.
Om terug te komen op wat @Bart zei, het overkomt me ook vaak als ik een "Opslaan als PdF", ik heb ook regels van mijn cartridges met betrekking tot aangepaste eigenschappen die verdwijnen, ik heb het probleem opgelost door een "Print: PDF Creator" te doen.
Als dat niet helpt, kunt u proberen uw afbeelding te verwijderen en opnieuw in uw documentsjabloon te introduceren, soms werkt het.
Cdt
Joss
EDIT: Voor uw kwaliteit, heeft u de weergave-opties van de Hoge Kwaliteitsmodus in uw vastgoedbeheerder gecontroleerd en de afdrukopties van PDF Creator op het maximum ingesteld?
Ik heb het logo verwijderd en een gloednieuw logo geplaatst, niets aan te doen, het verdwijnt. Ik heb de software niet geüpdatet sinds we de 2014-versie hebben ontvangen, dus 6 tot 8 maanden. Tenzij de updates automatisch zijn. Ook geen hardware-aanpassingen. De kwaliteit ok, ik kan het veranderen. Bedankt team.
Het mysterie blijft onopgelost.
Als ik geen oplossing heb, gebruik ik PDF-afdrukken.