Compositing wordt niet gebruikt om tekeningen te maken maar grafische content (beeld, geëxplodeerd, video, ....) Voor mij is het een vergissing om er iets anders mee te willen doen.
Net als mijn klasgenoten is het een beetje alsof ik met een zaag een spijker indraai. ;)
Je kunt hoogstens "pretenties" maken van tekenen. Maar niets puur technisch. Trouwens, ik zie niet in hoe we geprojecteerde weergaven kunnen maken die zullen worden bijgewerkt. Misschien kunnen we sleutelen aan afbeeldingen van details.
@gt22: het is niet alleen voor communicatie, ik heb de meerderheid van mijn klanten die het gebruiken om montage- en demontageprocedures uit te leggen voor hun werkplaats of voor after-sales catalogi.
Sorry voor mijn ietwat late reactie op uw antwoorden.
Ik ben het met Coyote eens dat Composer niet bedoeld is om te tekenen. Ik ben er echter nog steeds in geslaagd om een interessante lay-out te maken alles in vector inclusief de cartridge.
Natuurlijk is de tekening niet dynamisch zoals in SolidWorks, maar het voldeed aan de behoefte van de klant die een lichter gereedschap wilde om grote montageplaten te maken.