Ik zou graag, in mijn tekening van een gelast onderdeel, op mijn eerste vel mijn set willen hebben en dan een vel voor elk volumetrisch lichaam. Ik zou echter graag de informatie van het lichaam in mijn cartridge willen hebben en niet van het geheel. Hoe doe je dat?
U moet in uw cartridgevragenlijst (editor voor eigenschappenformulieren) aangeven dat u de naam van het mechanisch gelaste onderdeel wilt en niet de naam van de assemblage.
En normaal gesproken zou het voorbij moeten gaan.
Wanneer u uw nieuwe vragenlijst maakt, slaat u deze apart op om deze alleen voor dat geval te gebruiken.
Hallo
Als je een set hebt met je verschillende onderdelen, hoef je alleen maar de onderdelen te openen en een tekening te maken, daar heb je de informatie van het onderdeel in de cartridge.
Vriendelijke groeten
Bastien
Wanneer ik mijn basismap bewerk om mijn titelblok te wijzigen, selecteer ik de tekst die ik wil bewerken en klik vervolgens op "link naar eigendom". En hier heb ik alleen de eigenschappen van de montage, die van het lichaam kan ik niet vinden.
Aan de andere kant zal de cartridge met de hand moeten worden gewijzigd, of dat deze verwijst naar de eigenschappen van de mechanische lasnaden en niet naar de vijl.
Bewerk anders het titelblok met de hand door de eigenschappen te vervangen door tekst (niet aanbevolen).
Cartridge vragenlijst: Dit is de naam die ik heb gegeven aan het bestand met aangepaste eigenschappen dat mijn cartridge vult, het neemt de aangepaste eigenschappen en plaatst het op de juiste plaats op de cartridge.
U hoeft niet door uw achtergrond te gaan, maar door de editor voor persoonlijke eigendommen die zich in Windows bevindt
(Startmenu/ in de teksteditor van de zoekbalk)
En vergeet niet UNDER op te slaan, zodat u uw oude bestand dat voor uw gebruikelijke tekeningen zal worden gebruikt, niet verwijdert.