Hallo
Het leek me dat er in een tekening een manier was om het aantal gaten in een onderdeel terug te halen?
Wie weet?
Vriendelijke groeten.
Hallo
Het leek me dat er in een tekening een manier was om het aantal gaten in een onderdeel terug te halen?
Wie weet?
Vriendelijke groeten.
Invoegen/annotatie/symbool voor boren
Hallo
Om Invoegen/Annotatie/Symbool te gebruiken voor het boren, moeten alle gaten met een enkele functie zijn gedaan, anders werkt het niet.
Er kan ook een boortafel worden geplaatst.
Hallo
Bedankt voor je antwoorden, maar @stefbeno je mether niet werkt, heb ik wel een beoordeling die omhoog gaat, maar het vertelt me gewoon: Ø4.9 door alles... zonder het nummer te specificeren...
Anders heb ik het boren in een enkele functie gedaan, maar noodzakelijkerwijs wordt het ontwerp in de assemblage gemaakt met een verwijdering van materiaal door de voortplanting van de functie naar de onderdelen te controleren...
Dus als ik mijn kamer open, heb ik wel de functie "materiaalverwijdering", maar dan met een afgeleide schets
Is dit de reden waarom ik niet alle informatie over mijn tekening heb?
En zelfs toen ik een MEP van de vergadering deed, waar ik de materiaalverwijderingsfunctie deed,
door een anotatie te plaatsen zoals hierboven aangegeven, heb ik hetzelfde resultaat, Ø4.9 door alles heen
In eerste instantie dacht ik dat ik mijn waarde terug zou halen uit de eigenschappen van het bestand door een variabele te maken, en dus een notitie op mijn tekening te zetten met een eigenschapsbinding, maar aangezien de functie in de assembly is gemaakt, kan ik het niet op mijn deel zelf zien.
De eenvoudigste manier is om de functie te kopiëren en terug in de kamer te plaatsen:
Ga in de assemblage op de functie in de creatierand staan
Druk op CTRL C
Klik in de kamer op het oppervlak waar u uw functie wilt hebben,
Druk op CTRL V
Bewerk de functie opnieuw en verplaats de 2 ontbrekende zijden!
Hallo
Doe gewoon slimme offerte ==> automatische offerte en dan verschijnen alle kansen. we zullen moeten sorteren, maar de beoordeling van de Ø met de hoeveelheid zal er zijn...
Indien mogelijk is het nog steeds om deze verwijdering van materiaal om te zetten in een gat (uitgevoerd met de boorassistent).
Je kunt dan de methode gebruiken die ik heb voorgesteld.
Anders geloof ik niet dat er een eenvoudige oplossing is.
Als alternatief kunt u een variabele maken die in een herhaalfunctie wordt aangeroepen en die u mogelijk in een notitie kunt ophalen.
Voor mij is het niet mogelijk
Het aantal gaten wordt toegevoegd wanneer u de wizardfunctie voor het boren hebt gebruikt ( + herhaling indien nodig)
De toevoeging gebeurt met "symbool voor boren"