Het is mogelijk om te kiezen door de BOM op het hoogste niveau weer te geven, de notities geven de aangepaste eigenschappen van het 1e niveau weer (en vice versa).
Je kunt ook de ballon gebruiken die een eigenschap van de deelverzameling ophaalt door naar de oorsprong van de deelverzameling te wijzen in plaats van naar het vlak van een van de delen van de deelverzameling.
@ l.prieur de nomenclatuur is alleen het 1e niveau, en toch toont het me de eigenschappen van de delen die de deelverzameling vormen.
Ik denk niet dat het te maken heeft met nomenclatuur, omdat ik een opmerking wil maken
@ fthomas Inderdaad, het werkt
@ oroux1 Aangezien de deelverzameling wordt weergegeven, als ik naar een samenstellend deel wijs, neemt het automatisch het deel en niet de deelsamenstelling...
U moet de oorsprong rechtstreeks in de tekeningweergave selecteren. Er verschijnt een stip in de buurt van de cursor wanneer u een oorsprong aanwijst die zichtbaar is op het scherm.
U kunt ook een selectiefilter gebruiken met alleen schetspunten om het selecteren gemakkelijker te maken, maar