Tekening, routering bestandsnaam

Hallo

Ik kom uw hulp vragen omdat ik graag de beschrijving van het routing-element in een tekening wil identificeren.
Wanneer ik mijn element in de tekening selecteer, zie ik de routing ref (virtueel element) omhoog gaan en niet de naam van mijn routing-assemblage.

Capture2

Weet jij of er een manier is om de juiste informatie naar boven te halen?
Bij voorbaat dank.

Nicolaas

1 like

Hallo Nicko,
Zou het niet van het virtuele element komen?
Hou me op de hoogte, bedankt.
@+.
AR.

1 like

Hallo @A_R .
Als precies, als ik naar de lijn van de tekening wijs, wijst deze naar het virtuele element dat bij deze uitgebreide naam hoort.
Persoonlijk zou ik graag de naam willen hebben van de routeringsassemblage die het (de) virtuele element(en) bevat.
Ik zie mezelf de virtuele elementen niet één voor één lokaal opslaan, wetende dat ik een hele fabriek heb gemaakt.
Misschien zou het mogelijk zijn om een formule in te voeren waarmee ik de huidige k-parameter kan gebruiken door te zeggen dat ik alles voor de " ^ " moet verwijderen.

Hallo Nicko weer,

Van mijn kant moeten virtuele elementen worden vermeden... In dit 3D-element wordt zijn virtualiteit verwijderd en wordt de gewenste beschrijving in de gewenste eigenschap ingevuld, er is de aanduiding, wees voorzichtig als het configuraties in dit model heeft, het kan op de modellen spelen...

Dus in je lay-out verberg je aanzichten of en de elementen die je niet nodig hebt, je laat alleen de weergave achter waar je routeringselement zich bevindt. Dus, in uw MEP wijst dan naar de routing en voeg uw beschrijving toe "eigendom (aanduiding) bijvoorbeeld" die correct moet worden weergegeven.

Breng vervolgens alle andere weergaven en andere verborgen elementen naar voren. Het zou zelfs een tijdje moeten gebeuren, maar ik zie niets anders.

Hou me op de hoogte. (tussen ons de virtuele elementen die je moet vermijden als je de keuze hebt).

Succes.

@+.

AR.

1 like