Tekening: verschillende registratie tussen stuklijst en aanzichten (verschillende configuraties)

Hallo

Ik heb een overzichtsplan (iso views) met 3 configuraties (ter vereenvoudiging):

Een iso "A" weergave, een "B" iso weergave en een laatste "A+B"

Mijn nomenclatuur wijst op de A+B-configuratie. Als ik mijn locatie (bubbel) op mijn weergaven in configuratie A en configuratie B volgens de artikelcode doe, kom ik uit op artikelcodes die niet overeenkomen met de nomenclatuur (configuratie A+B). Dus ik doe mijn locatie volgens het onderdeelnummer (BOM). Tot dusverre goed.

Mijn klant wil dat ik mijn locatie in artikelcode doe... 

Kunnen we een tweede regel (al dan niet handgeschreven) integreren in een typeaanduiding van een onderdeelnummer? Dit om de auto te kunnen volgen via de stuklijst en het artikelnummer (zelfs handgeschreven)?

Of gewoon, kunnen we dezelfde bubbel (in artikelcode) hebben als mijn nomenclatuur, op mijn configuraties die verschillen van die van de nomenclatuur.

In de hoop dat ik duidelijk was

Bij voorbaat dank

Ik maak het eenvoudig omdat ik meer configuratie heb en dit omwille van het monteren van elementen in lagen.

Klik met de rechtermuisknop/eigenschap op de weergaven van configuratie A en B, in het paneel dat wordt geopend, kunt u de stuklijsttabel kiezen die u voor de bubbel wilt gebruiken.

Geweldig, het is precies wat ik zocht.

Bedankt.