Solide plan 2020

Hallo

Ik ben net gemigreerd naar Solid 2020 en ik ben mijn tekenformaten kwijtgeraakt.

Hoe kunnen we ze vinden?

(vorige versie van Solid 2018)

Hallo

Tekeningsjablonen zijn bestanden met de extensie .drwdot.

Standaard staan ze in C:\ProgramData\SOLIDWORKS\SOLIDWORKS 20xx

2 likes

Bedankt

Ik kan mijn achtergronden nog steeds niet krijgen als ik de tekenfunctie gebruik

Hallo

U kunt altijd uw oude plannen met uw cartridges en andere aangepaste dingen openen en ze opslaan in de nieuwe map.

Je kunt ook, als je je oude versie van 2018 hebt bewaard, gewoon naar je bestanden gaan zoeken.

==> Programmagegevens ==>SW ==> SW 2018 ==> Lang ==> Frans ==> bladformaat.

Aan de andere kant kan het zijn dat uw achtergrondplannen blauw worden: zo ja, dan vertellen we u hoe u ze kunt witwassen (zonder angst voor de belastingdienst).

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo

U moet de links  opnieuw maken in de solidworks-opties.

Ik wijs naar de tekensjablonen die van mijn kant zijn gemaakt en opgeslagen in een map  op ons netwerk. Dit voorkomt dat ze worden overschreven tijdens een herinstallatie. 

Opties voor bestandslocatie

Geef de mappen op waarin naar verschillende soorten documenten moet worden gezocht. De bestanden worden "doorzocht" in de volgorde waarin ze verschijnen.

Ga als volgt te werk om het dialoogvenster weer te geven:

Klik op Opties  of Extra > Opties en selecteer vervolgens Bestandslocaties.

Tabbladen Documentsjablonen

Dan:

De standaardsjabloon wijzigen:

1. Klik op Opties Tool_Options_Standard.gif  of Extra > opties.
  2. Selecteer Standaardsjablonen.
  3. Klik op de juiste knop Bladeren (Onderdelen, Samenstellingen of Tekeningen).
  4. Selecteer in het dialoogvenster Nieuw SOLIDWORKS-document het model dat u hebt voorbereid en klik op OK.
  5. Selecteren
    • Gebruik altijd standaard documentsjablonen
    • De gebruiker verplichten een documentsjabloon te selecteren
  6.  Klik op OK.

Cdlt

2 likes

Dank u allen voor uw hulp.

eindelijk heb ik opnieuw een achtergrond kaart  gemaakt en de paden gevonden om het te openen.dank u

Aan de andere kant heb ik het gemaakt voor een formaat A3.et ik kan het niet "plakken" op een A4-formaat.

Kunnen we deze manipe doen?

Vriendelijke groeten

Hallo

U kunt blokken maken voor de titel, blokken voor revisietabellen.... alles wat niet van plan tot plan evolueert.

Je moet de schets echter opnieuw doen. Er is een randfunctie in Solidworks.

http://help.solidworks.com/2017/French/SolidWorks/sldworks/c_edit_border.htm

CDLT

1 like