Vrijstaande SOLIDWORKS-tekening - niet-gesynchroniseerd afdrukken

In de Help van Solidworks staat:
Een SOLIDWORKS Loose Drawing - Unsynchronized Print-watermerk verschijnt op afdrukken in de losstaande tekening als de losse tekening niet is gesynchroniseerd met het model.
Dat is wat ik wil, maar er verschijnt niets?
Alstublieft.
Bedankt

Hallo jerome.bonnet,

Hier is een oplossing die ik heb bedacht, ik hoop dat het je vraag beantwoordt.
=>Hoe voeg ik een watermerk toe aan uw SOLIDWORKS-tekening?
=>Hoe voeg ik een SOLIDWORKS-watermerk toe aan documenten met onderdelen en samenstellingen?
=>2018 SolidWorks - Vrijstaande tekeningen
=>Vrijstaande tekeningen - 2022 - SOLIDWORKS Help

Succes.
@+.
AR.

1 like

Hallo
Ik las deze indicatie:
"Wanneer een losgemaakte tekening niet is gesynchroniseerd met het model, wordt deze afgedrukt met het volgende bericht als watermerk: Vrijstaande SOLIDWORKS-tekening - Afdrukken niet gesynchroniseerd"
Mijn probleem is dat ik dit bericht niet in het watermerk heb.

Hallo jerome.bonnet,
Ik heb niet genoeg ervaring op dit gebied. Maar ik weet zeker dat iemand beter zal antwoorden dan ik over dit onderwerp.
Ik wens je veel succes...
@+.
AR.

Als je het bericht niet hebt, kan het zijn dat de MEp is gesynchroniseerd?
Sluit uw EP-lid, wijzig de vergadering die aan de EP-lid is gekoppeld, verplaats de vergadering en kijk of het bericht verschijnt.
Als dit het geval is, komt dat omdat SW de losgekoppelde MEP synchroniseert.

1 like

Ik open mijn assembly, maak een bewerking, sla hem op en sluit hem.
Ik open de losstaande tekening: de wijziging verschijnt niet en het pictogram is kapot = Normaal.
Ik bekijk een voorbeeld en druk af: het watermerk "Niet-gesynchroniseerde afdruk" verschijnt niet!

Misschien een bug op uw versie van SW (of allemaal), inderdaad in dit geval zou het moeten verschijnen of iets ontsnapt me!

Voor mij verschijnt er in SW2020 een bericht bij het openen van een MEP, afdrukken of een voorbeeld bekijken voor afdrukken.
Aan de andere kant, geen watermerk op de Europarlementariër.

Als je in onderhoud bent, maak dan een ticket, je bent in ieder geval gerepareerd.

Ik ga een kaartje laten vallen met deze " Watermerk " screenshot
In ieder geval bedankt

Het is het verstandigst om gerepareerd te worden. Bug of geen bug?
Vergeet niet om ons feedback te geven voor de community en vervolgens het onderwerp te sluiten.

1 like