SW-tekening: Probleem weergavelettertype volgens gebruikt station

Hallo

De weergave van teksten, op alle tekeningen, is anders dan op de werkplek van mijn collega.

Na het gebruik van een nieuwe extensie heb ik de instellingen van mijn collega geladen. => Ander display.

Na het zoeken op het forum heb ik ook de algemene verpakkingsstandaard (.sldstd-bestand) geladen, opgehaald uit de configuratie van mijn collega, maar dat veranderde niets aan het probleem...

Heeft u een oplossing?

Zou het niet komen van de basiskaarten die anders zouden zijn en lokaal zouden worden opgeslagen? Kijk in de bestandslocatie waar Tool verwijst naar\optie\bestandslocatie\Documentsjablonen en  en Basemap op elk van de stations en of deze anders is.

Hallo

Controleer ook welk lettertype wordt gebruikt en of het aanwezig is op de 2 berichten, het lijkt mij bijvoorbeeld dat het lettertype "ARIALUNI. TTF" die standaard werd gedistribueerd met de Office Pack versie 2013 wordt niet meer gedistribueerd op de nieuwste versies...

Vriendelijke groeten

2 likes

Er worden geen documenten lokaal opgeslagen.

Mijn collega heeft ook een thuisstation en heeft geen probleem...

We hebben dezelfde office 365-versie en het gebruikte lettertype is Century Gothic, aanwezig op de 2 stations.

Heb je geprobeerd de fabrieksinstellingen te herstellen voordat je het profiel van je clollegue laadt?

Om solidworks te resetten:

Ga naar regedit (start, voer regedit uit) en hernoem vervolgens de solidworks-map:

HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Solidworks \ SolidWorks .... afhankelijk van de versie die u wilt resetten.

Hernoemen naar solidwork 2018-oud (bijvoorbeeld)

Wanneer u SW opnieuw opstart, heeft u de "fabrieksinstellingen"

En als je terug wilt, hernoem dan gewoon de nieuwe solidworks-map naar solidworks old2 en hernoem de solidworks 2018-old naar solidworks 2018.

1 like

Hallo

Een heel domme vraag, maar heb je dezelfde versie van het lettertype op beide stations geïnstalleerd?

Sorry; Ik zag niet dat dit voorstel al was ingediend...

Eindelijk probleem opgelost.

Er was inderdaad een probleem dat de politie niet aanwezig was op mijn post.

ISOCPEUR-specifiek lettertype op de titels van de basiskaart...

Dank u voor uw bijdragen.