Tekening - Weergave in positie

Hallo

In een tekening wil ik een of meer posities van een set gebruiken om een schematische weergave van mijn systeem te krijgen.

Alleen, zodra ik een andere positie activeer, gaat mijn hele achtergrond en achtergrond naar volledig zwart...

Ik heb het op drie verschillende stations geprobeerd, met verschillende hardwareconfiguratie en solidworks-instellingen, voor hetzelfde resultaat.

En als ik het zicht in positie wist, wordt alles weer normaal.

Ter informatie: ik gebruik SW 2020 SP5.0, Windows 10 Pro, Core i9 en 32 GB RAM

Bedankt!

Hallo

-Vernieuw je de weergave door op het groene vinkje te klikken (MEP view selection area).

-Hoe noem je (activeer een andere positie) en hoe doe je dat?

- wat zijn de uitzichten die je hebt in de 3D-kamer

Kunt u aangeven of u 3D- of 2D-weergaven  wilt, aangezien u in het lid van het Europees Parlement bent?

Vriendelijke groeten

Hallo en bedankt!

-Vernieuw je de weergave door op het groene vinkje te klikken (MEP view selection area).

=> Sorry, maar ik weet niet zeker of ik je verzoek begrijp

-Hoe noem je (activeer een andere positie) en hoe doe je dat?

=> In een PEM van een assemblage met configuratie, klik met de rechtermuisknop op de -> tekeningweergave -> andere positie (snap als bijlage)

En van daaruit kun je kiezen uit de configuraties van de set.

Dit maakt het bijvoorbeeld mogelijk om een cilinder in de normaal ingeschoven stand weer te geven en in de uitgeschoven stand in stippellijnen.

Of beter uitgelegd:

http://help.solidworks.com/2012/french/SolidWorks/sldworks/Alternate_Position_View.htm

- wat zijn de uitzichten die je hebt in de 3D-kamer

=> Geen andere weergave dan de standaardweergave

En dit zijn alleen 2D-weergaven.

capture_1.png