Hallo
Ik ben op zoek naar een solidworks-model van het avitron-bionische vliegtuig, ik zou graag willen weten of iemand weet waar ik er een kan krijgen.
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden
Hallo
Ik ben op zoek naar een solidworks-model van het avitron-bionische vliegtuig, ik zou graag willen weten of iemand weet waar ik er een kan krijgen.
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden
Hallo
Het lijkt me logisch, je registreert je op het forum en je geeft mensen de opdracht om je een 3D-model te bezorgen en voor gisteren. Hij ziet eruit als een verkoper =)
@ allemaal
Vertel het me nu!
De enige urgentie die ik ken, is om te zeggen: Bedankt en tot ziens , wetende dat de "Met vriendelijke groet" of een andere hoffelijke formule uiteraard geen optie is.
Het is waar dat er veel bionische vliegtuigen in de schappen liggen, en ik heb een man die een miljard waard was, hij is niet biologisch maar uniek.
Hartelijk dank, tot ziens.
Fedior ;-)
en 100 kogels en een Mars!
Hallo
Ja helemaal eens met de vorige opmerkingen, een beetje beleefdheid en hoffelijkheid kan geen kwaad, zelfs niet als het dringend is!!
Vriendelijke groeten
Fred
@Zozo, de man die ik kende was 3 miljard waard ;-P! Om te gillen
Bedankt fabcamp
Het is waar dat je voor 1 miljard niets meer over hebt MDR LOL
Om te gillen
Hallo
uh..... er is een geweldig hulpmiddel: internetzoekmachine; Hiermee kunnen we zien dat het vliegtuig dient als educatieve ondersteuning en dat het bedrijf dat de educatieve kit produceert de downloadbare plannen in volledig formaat aanbiedt (inclusief solidworks).
Voordat we het forum in twijfel trekken, zou het relevant zijn om serieus onderzoek te doen... Vooral omdat de plannen met 3 trefwoorden zijn.....
Aan de andere kant heb ik geen plan gevonden voor Steve Austin solidworks :(