Wireframe-model voor statische analyse

Hallo
Ik ben een beginner in CATIA en ik heb een geometrisch model gemaakt van een motorfietsvork van het type DUOLEVER om de kinematica te bestuderen.
Nu zou ik graag een statische analyse willen doen om de krachten in de verbindingen te hebben om ze te dimensioneren.
Ik probeerde een wireframe-model te maken op basis van de geometrie van mijn kinematische model met de generatieve vormontwerptool en vervolgens te simuleren met generatieve structurele analyse.

Hieronder staan de CATIA-bestanden met betrekking tot mijn studie:

kinematisch model - https://drive.google.com/file/d/0B2P7aL1QJKyjUGxka0RGT0c1WDg/edit?usp=sharing

wireframe-model - https://drive.google.com/file/d/0B2P7aL1QJKyjaVBlVUhMSlpubmM/edit?usp=sharing

analyse - https://drive.google.com/file/d/0B2P7aL1QJKyjeExXdGR1Q3dic2c/edit?usp=sharing

Alleen als ik probeer te simuleren krijg ik een foutmelding dat ik een "singulariteit in de rotatie (pivot te klein)" heb bij het berekenen van de "factored matrix". Ik heb geprobeerd te spelen met de maasgrootte en het verandert niets.
Wat betreft de verbindingen zie ik niet waar het probleem zit, ik heb de kogelgewrichten tussen de draagarmen en de vork geplaatst en de draaipunten tussen de draagarmen en het frame.

Vervolgens ben ik van plan om sensoren te plaatsen om de krachten te meten ter hoogte van de verbindingen.

Bij voorbaat dank. Adrien.

Hallo Adrien,

Ik heb uw sjablonen nog niet geopend, maar u hoeft geen bekabelde sjabloon voor GSA te maken

Je creëert je echte deel, je legt de beperkingen op, inspanning die je wilt en je begint met de berekening

PS gebruikt krachtdichtheid voor de inspanning van het duwen.

Ik kijk naar je links en zie je weer

van wat ik zag, lijkt het voort te komen uit het feit dat mijn verbindingen niet goed gedefinieerd zijn en dat CATIA in de analyse mijn verschillende verbonden delen niet ziet ...