Is het mogelijk om de standaard BOM-sjabloon te kiezen?
In feite doe ik de MEP van een vergadering waar er 2 configuraties zijn (zie meer afhankelijk van het apparaat).
Ik heb de MEP van de eerste conf gekopieerd en zojuist de conf aangepast om naar te verwijzen.
Hetzelfde geldt voor de nomenclatuur, ik kies de conf om naar te verwijzen, het gaat correct. Maar sw verandert het nomenclatuurmodel. Het kiest altijd dezelfde, maar ik kan de locatie van de standaard stuklijstsjabloon niet vinden of opgeven (ik heb alleen het pad).
Op dit moment verwijder ik de nomenclatuur en doe ik het opnieuw met het juiste model.
Als je een idee hebt... Bij voorbaat dank. Ik moet ergens een optie gemist hebben...
U moet inderdaad in de algemene opties de locatie van de "BOM-sjablonen"-bestanden onthouden om naar de map te verwijzen waar u de gewijzigde tabel hebt opgeslagen.
Dan kies je in je tekening voor dit tafelmodel.
Vervolgens is dit sjabloon al geselecteerd als u het heeft opgeslagen in uw tekendocument sjabloon.
Als u er maar één nodig hebt als assemblagestuklijst ("ENS-2 model BOM" in dit geval), plaatst u deze in een aparte map en leidt u de bestandslocatie om.
Van mijn kant staat dit soort bestanden op de server, zodat het hele bedrijf hetzelfde heeft.
En in het soort truc, noem deze map zoals gevraagd in Extra/Opties/Bestandslocatie, in dit geval "BOM templates". Het voorkomt dat je achteraf op zoek moet naar een nieuwe configuratie.
Het is een @flegendre methode die gewoon perfect is voor gebruik !!
@benoit.IF: De gewijzigde stuklijst bevindt zich normaal gesproken in een specifieke PRE. Maar omdat sw de leiding had over een andere, heb ik getest door het in de oorspronkelijke rep te plaatsen.
In feite houdt SW de laatste bewaard als model en niet degene die in het MEP-model is geplaatst.