Hallo
Ik wil graag één of meer BOM-tabeltemplates beschikbaar maken voor gebruikers via PDM.
1/ Om dit te doen, heb ik een sjabloon gemaakt dat ik in pdm heb opgeslagen (toegankelijk voor iedereen in reading en gesynchroniseerd elke keer dat ik verbinding maakte met pdm) (cf capture1)
2/Ik stel hun SW-opties zo in dat het tabelmodel de pdm-map is waarin ik het model heb opgeslagen (cf capture2).
3/ De gebruiker probeert een tabel te maken, maar het model verschijnt thuis niet, maar dat is bij mij thuis het geval
We vallen onder SW 2025SP5
dit principe was functioneel onder SW2022 SP5
Als iemand een idee heeft, ben ik er helemaal voor.
Hallo
Zou de cache van de gebruiker niet toevallig leeg zijn?
Er is de mogelijkheid om de bestanden van een map te krijgen bij verbinding (en het verwijderen van de cache bij het uitloggen).
De map wordt elke keer gesynchroniseerd wanneer hij verbinding maakt en het bestand zit in de cache. Ik heb zelfs met de hand de nieuwste versie opgehaald om zeker te zijn dat...
Hallo
De waarde van het register " BOM Template Folders " kan leeg zijn omdat het pad is aangemaakt na het installeren van de instellingen; probeer de BOM-sjabloon te selecteren door naar het bestand te navigeren:

Het pad moet dan worden onthouden door de registerwaarde "" Last BOM Template "...
Vriendelijke groeten
De manip die d_roger voorstelt, heeft mijn probleem inderdaad opgelost. Bedankt