Modelowanie 3D podłużnicy schodów skrętnych 1/4

Cze wszystkim

Tu wyjaśniam mój problem:

Obecnie jestem studentem CPI na zmianę w firmie zajmującej się dekoracją wnętrz / na zewnątrz.

W chwili obecnej pracuję nad modelowaniem schodów obrotowych w skali 1/4 z wykorzystaniem oprogramowania Solidworks 2013.

Blokuję na skręcającej się części podłużnic.

Czy można go wygiąć po wytłoczeniu rozłożonej podłużnicy?

Dziękuję za odpowiedzi.

limon_ext._esquisse.png
1 polubienie

Czy widziałeś to pytanie: http://www.lynkoa.com/forum/3d/limon-escalier-tournant

Łączy w sobie kilka odpowiedzi i prowadzi do innych pytań na ten sam temat.

4 polubienia

Witam

Samouczek dotyczący schodów policzkowych można znaleźć tutaj:

http://www.mycadblog.fr/wp-content/uploads/tuto-limon.zip

A obraz:

http://i2.wp.com/www.mycadblog.fr/wp-content/uploads/HPIM71661.jpg

3 polubienia

Chcesz zgiąć podłużnicę po wyciągnięciu rozwiniętej podłużnicy???

Nie wszystko rozumiałam^^

1 polubienie

Witam

Coś w tym stylu?

Czy ktoś napisał o tym w zeszłym tygodniu!!

sw01.png
2 polubienia

Najlepszym sposobem na rozłożenie jest przejście przez moduł blachy i wykonanie zamaszystego giętego arkusza

Zrób szkic 3D i rozbujaj swój profil na podłużnicy

1 polubienie

Lub odwrotnie, narysuj podłużnicę na płasko, wyciągnij ją, przytnij zgodnie z krzywiznami, które musi mieć

Następnie przekształć go w blachę i wstaw fałdy, aby go rozłożyć

1 polubienie

Dziękuję za link Benoit.LF, trochę poszperam.

1 polubienie

Jeśli jest to rozwój podłużnicy, którą rysujesz bezpośrednio, aby ją złożyć, będziesz musiał narysować dokładnie linie zagięcia i wstawić fałdy z kątami do wypełnienia! w przypadku elementów pod kątem prostym jest to łatwe, ale w przypadku podłużnicy, w której myślę, że będą regularne krzywizny, staje się to nieco bardziej pracochłonne!! Lepiej od razu przejść do obróbki blachy!!

1 polubienie