Ik denk dat het niet al te moeilijk zal zijn, maar ik ben helemaal aan het haperen, ik zou graag een transportband willen modelleren, die het gebogen vlak volgt en terugkomt om in de diameter van de motortrommel te passen.
voor dit soort trogtransporteurs doe ik een extrusie van het bandprofiel op het troggedeelte, een omwenteling van het bandprofiel rond de wikkeling en tussen de twee maak ik een naaf met als eerste schets het V-vormige profiel van de band en als tweede schets het vlakke profiel dat op de trommel is gewikkeld.
Ja:) Ik doe nog steeds een eerste veegfunctie met een beperkte schets in mijn assemblage (die evolueert volgens de lg van de transportband) en ik herwerk alleen het troggedeelte van de transportband.
Door een beetje na te denken^^, als je @Mathieu een "mobiele" strip wilt maken die rond je machine draait zoals in werkelijkheid.
Ik zal mijn tape bouwen met veel kleine schaaltjes die met elkaar zijn verbonden door een toevallige beperking aan hun rand, zoals deze, zodat je je tape in je assemblage kunt verplaatsen.
Maar voor de vervorming van de top... nu ben ik aan het drogen! ...