Hallo
Ik ben op zoek naar het 3D-model (voor een bevriende steenhouwer) van de PEUGEOT Leeuw die aanwezig is op de Autosalon van Genève 2018.
news-1802-peugeot-sculpture-lion-salon-geneve-2018.jpg
Hallo
Ik ben op zoek naar het 3D-model (voor een bevriende steenhouwer) van de PEUGEOT Leeuw die aanwezig is op de Autosalon van Genève 2018.
het feit is dat hij een Max gooit
@+
Ik betwijfel of er een volledig conforme versie zal worden gevonden (auteursrechtprobleem).
Het is mogelijk dat er vergelijkbare versies bestaan.
Oh ja, mooi!
vandaar dat we het vinden op de bovenkant van de motorkap van een auto, zoals Rolls Royes...
Het zou verrassend en origineel van hun kant zijn!!
Dit bestond tot de 403.
Daarna werd het verboden omdat het te prominent en te gevaarlijk was voor voetgangers ;-)
toch blijft Rolls Royes het doen, misschien is er een automatisch intreksysteem in geval van een schok...
Of een snel break-up systeem in geval van plotselinge inspanning.
Ja, ik vind dit logo ook prachtig!
Cdt
Intrekking, want het is bij R&R van zilver gemaakt
En ik had een indrukwekkend anti-diefstal intreksysteem gezien, dus het kan hetzelfde zijn in geval van een schok.
Het beste zou zijn om naar de woonkamer te gaan, met een 3D-scannertelefoon (ik weet de naam niet meer), een beetje 360°, en presto, het is gescand, lol
Ja, maar schiet dan op en zet het online, voordat je wordt gearresteerd voor auteursrecht! :)
edit: het is waar (ik heb het later gecontroleerd) dat, aangezien het geen kopieerbaar werk is (stenen sculptuur) er geen auteursrecht of verbod op "kopiëren" is... Dus je hebt gelijk, de 3D-scan kan in dit geval nuttig zijn
Om getest te worden!!
@G: het is de verspreiding die inbreuk maakt op het auteursrecht.
Hallo
Een link naar een artikel met een korte video over het maken
http://auto.bfmtv.com/actualite/la-petite-histoire-du-lion-peugeot-1378817.html
Interessant deze link. Het is waar dat deze leeuw prachtig is, en hij moet indrukwekkend zijn gezien zijn grootte!
Aan de andere kant denk ik dat het moeilijk zal zijn om het bijbehorende 3D-model te vinden.
Gevonden in Lego-modus (door te zoeken op "Lion") of het Peugeot-logo (door te zoeken op "Peugeot") maar het ziet er veel minder goed uit...
Als er oppervlakte-experts zijn die geïnteresseerd zijn! :-)
Niet gevonden.......
Jammer