Type- en kleuraanpassing - twee weergaven / twee configuraties

Hallo
Ik heb geprobeerd een korte titel te maken :sweat_smile:

Ik heb een probleem met een tekening.
Ik heb meerdere van één configuratie en andere weergaven van een andere configuratie van hetzelfde model.
Ik verander het lettertype van een onderdeel en assembleer op 3 weergaven van een configuratie. Als ik hetzelfde wil doen op de andere 3 weergaven van een andere configuratie, wil hij deze wijziging niet toepassen.
Om dit te doen, klik ik met de rechtermuisknop op het sjabloon in de boom en kies ik de elementen en pas ik deze toe op alle weergaven (zie hieronder)

Ik valideer en er gebeurt niets, ik begin opnieuw, klik met rechts in de boom en zie dat het dialoogvenster mijn keuzes niet heeft opgeslagen.

We hebben verschillende tests gedaan van de afzonderlijke configuraties op twee verschillende MEP's en het werkt.
We voegen de problematische opvattingen opnieuw in met hetzelfde resultaat

Komt het door de configuraties? Moet het specifiek op elk opzicht worden toegepast, lettertype en kleur?
Kortom, ik ben bang :sweat_smile:

Hallo
Het probleem kan komen doordat je in je laagselectie op Geen...

Hallo @DoubleL
Nee, het was voor het voorbeeld, ik selecteer het meestal.
Hoe dan ook, de keuzes die ik maak houden geen rekening met of ik al lettertypewijzigingen heb in een andere weergave/configuratie.

Hallo;
Ik denk dat je deze instelling al hebt bekeken, maar in de secundaire weergaven, zou de weergavestijl dan niet gekoppeld zijn aan die van de ouder?

Hallo @Maclane
Inderdaad, ik heb niet gezocht, naar twee weergaven (weergave + sectie)
De derde weergave is een isometrisch beeld zonder ouder, maar toch gebonden aan de configuratie. En in het dialoogvenster wordt de informatie 'apply to other views' aangevinkt :thinking: .