Ik wil een snelkoppeling toevoegen in het deelvenster "Algemene mappen" op Pro/engineer (Creo Elements v5).
Ik weet hoe ik er een paar kan toevoegen in de map "Favorieten", maar ik zou graag willen dat het op hetzelfde niveau is als de snelkoppelingen Bureaublad, Mijn documenten, In sessie,...
Ik heb nog steeds geen Creo (nog maar 20 dagen over.... )
Maar ik zeg tegen mezelf dat als het op Wildfire 4 kauwt, het op Creo moet werken
Net als in de bijgevoegde afbeelding, klik je in de Pro/E-browser met de rechtermuisknop op de map die je wilt toevoegen en heb je "Toevoegen aan veelgebruikte mappen"
Anders plaatst u zich, nog steeds in de Pro/E-browser, in de map waarin u geïnteresseerd bent, "Organiseren", "Toevoegen aan veelgebruikte mappen" (zie bijlage)
Voor deze techniek moet uw map al Pro/E-bestanden bevatten
U kunt ook een koppeling toevoegen naar een map in de lijst met algemene mappen vanuit de mappenstructuur door met de rechtermuisknop op de map te klikken en Toevoegen aan algemene mappen te selecteren in het snelmenu. U kunt ook een koppeling naar een map uit de lijst met algemene mappen verwijderen door met de rechtermuisknop op de koppeling te klikken en Verwijderen uit algemene mappen te selecteren in het contextuele menu. De navigatie-instellingen van de map gaan verloren wanneer de cache-inhoud wordt verwijderd.
Dus in feite klikt u met de rechtermuisknop op uw map en vervolgens op Toevoegen aan gemeenschappelijke mappen.
Alle opties die u noemt, zijn grijs: het lijkt erop dat de bijbehorende databasesoftware deze opties blokkeert in de mappen waarin ik geïnteresseerd ben.
Ik ga wachten op de terugkeer van mijn PLM-beheerder en we zullen samen zien in de instellingen van de database.
Ink, bedankt voor de ultra responsieve antwoorden!