Afstand wijzigen Magnetische lijnen/bubbels

Hallo

Ik wil een interne referentie plaatsen als een bubbel van de vliegtuigen, tot nu toe zo goed met aangepaste eigenschappen. Het probleem is dat wanneer ik de snaplijnen associeer met het onderstrepingsteken van de eigenschap, de verticale minimale ruimte gelijk is aan de maximale horizontale ruimte. (zie afbeelding), het is niet mogelijk om ze te condenseren!! Terwijl het heel goed werkt met het pand ingelijst!

Ik denk niet eens dat er een oplossing is voor mijn probleem.

Dank u voor uw opmerkingen, als die er zijn.

capture2.jpg
1 like

Hallo

Het werkt ook niet door de magnetische lijn in te korten?

Vriendelijke groeten.

Hallo

Juist door de lijn helemaal in te korten is de verticale afstand nog steeds gelijk aan de horizontale afstand. Mijn eigenschap heeft 11 tekens, dus de minimale verticale afstand is 11 tekens, terwijl dit alleen in regelafstand zou moeten zijn.

Dank u voor uw vragen en opmerkingen.

Hallo, wat heb je in de eigenschappen van het onroerend goed???

Zie bijgevoegd bestand, bedankt

Het is mogelijk dat Solid een cirkel van omtrek in het geheugen bewaart en daardoor een minimale ruimte tussen de getallen aanhoudt.

G.

capture.jpg

Hallo

Dit is wat ik heb in de vastgoedbeheerder. Mijn probleem is dat verticaal, wanneer je "onderstreept" selecteert, de minimale verticale afstand gelijk is aan de horizontale afstand, ofwel "op zijn best" of "Door gebruiker gedefinieerd = 30 mm", terwijl het heel goed werkt als je de eigenschap of het getal niet onderstreept.

capture1.jpg

Anders kunt u op de magnetische lijn klikken en deze in de beheerder wijzigen in "vrije positie".

2 likes

Ja, maar het verandert niets...

Hallo, wanneer u uw dressing standaard configureert, moet u de waarde op de bijgevoegde opname wijzigen.

Vriendelijke groeten

Misschien heb je meer geluk met deze nieuwe vangst... :)

capture.jpg
1 like

Hallo, een mogelijke variant om het probleem te omzeilen, is om geen magnetische lijn te plaatsen, de bubbels min of meer te rangschikken en ze vervolgens allemaal te selecteren, uit te lijnen en gelijkmatig verticaal te verdelen.

Vriendelijke groeten;  

G.

1 like

Ik denk dat dit hulpprogramma het zou doen

Slimme ballonnen

http://www.mycadblog.fr/wp-content/uploads/2016/02/Pr%C3%A9sentation-des-utilitaires-2016.pdf

@+ ;-)

Hallo

Dank u voor uw antwoorden, maar:

-De opname om te onderstrepen komt overeen met de eigenschappen van de noten en niet met de ballonnen

-Ik zou nog steeds graag de magnetische lijnen willen gebruiken die erg handig zijn voor grote sets en vooral bij het toevoegen van bubbels

-Bij Smartballoons, het is niet mogelijk om te benadrukken (zie afbeelding)

Ik geloof echt dat er geen oplossing is.......

capture_sb.png
1 like

Sorry

@+