Ik wil een interne referentie plaatsen als een bubbel van de vliegtuigen, tot nu toe zo goed met aangepaste eigenschappen. Het probleem is dat wanneer ik de snaplijnen associeer met het onderstrepingsteken van de eigenschap, de verticale minimale ruimte gelijk is aan de maximale horizontale ruimte. (zie afbeelding), het is niet mogelijk om ze te condenseren!! Terwijl het heel goed werkt met het pand ingelijst!
Ik denk niet eens dat er een oplossing is voor mijn probleem.
Juist door de lijn helemaal in te korten is de verticale afstand nog steeds gelijk aan de horizontale afstand. Mijn eigenschap heeft 11 tekens, dus de minimale verticale afstand is 11 tekens, terwijl dit alleen in regelafstand zou moeten zijn.
Dit is wat ik heb in de vastgoedbeheerder. Mijn probleem is dat verticaal, wanneer je "onderstreept" selecteert, de minimale verticale afstand gelijk is aan de horizontale afstand, ofwel "op zijn best" of "Door gebruiker gedefinieerd = 30 mm", terwijl het heel goed werkt als je de eigenschap of het getal niet onderstreept.
Hallo, een mogelijke variant om het probleem te omzeilen, is om geen magnetische lijn te plaatsen, de bubbels min of meer te rangschikken en ze vervolgens allemaal te selecteren, uit te lijnen en gelijkmatig verticaal te verdelen.