STP-bestand bewerken

Ik ben op zoek naar dit stp-bestand (onderdeel van een drone) om componenten aan de binnenwand van deze "kap" te bevestigen.

Kunt u mij helpen dit bestand te converteren/opnieuw op te bouwen, zodat ik vormen kan bouwen op basis van de binnenwand van de afzuigkap ...?

Bij voorbaat dank, ik ben een beginneling met solidworks (computeringenieur van opleiding, ik gebruik solidworks alleen voor 3D-modellering van te printen onderdelen...).

tarot_cover.stp

HALLO

Er is FeatureWorks dat functies herkent en de creatieboom opnieuw opbouwt.

3 likes

Goedenavond

Bedankt voor de info, wanneer ik probeer om featureWorks te gebruiken; De functie "Functies herkennen" is uitgeschakeld.

De importtool lijkt automatisch met succes te worden uitgevoerd.

Een :) idee?

15112019.png

Goedenavond

Kijk hier http://help.solidworks.com/2012/french/SolidWorks/fworks/t_accessing_featureworks_commands.htm

Vriendelijke groeten

Ik heb gecontroleerd of de invoegtoepassing actief is (bij het opnieuw opstarten van solidworks), maar de optie lijkt nog steeds ontevreden te zijn (screenshot vorig bericht)

151120192.png

Hallo

Het lijkt mij dat het uit de screenshots een onderdeel is van een toekomstige versie en geen lijk.

Kunt u het bestand delen zodat we het kunnen bekijken?

Hallo

SW2019-versie, ik zou liever zeggen dat het een stapbestand is dat is geïmporteerd met de functie "Interconnect 3D" ingeschakeld, in gewoon Engels is het een stapbestand in een assembly, een beetje zoals een virtueel bestand, dus:

- Schakel de functie "Interconnect 3D" uit, zie HIER.

- Importeer het stappenbestand opnieuw in Solidworks.

- Start de erkenning van de functie.

Vriendelijke groeten

Het stp-bestand is in PJ van mijn allereerste bericht.

De importdiagnose lijkt problemen te vinden.

151120193.png

U klikt op de knop "Probeer alles te repareren" en als alles is gerepareerd, start u uw functieherkenning...

Al geprobeerd, er zijn defecte gezichten

Hier is jouw deel na importdiagnose en functieherkenning, maar hey, het herkent niet veel en een groot deel blijft geïmporteerd...

Vriendelijke groeten

tarot_cover.sldprt

Ik zag je bericht nadat ik de mijne had gepost.

Bedankt voor het onderdeel, ik ben het bevestigen van de stl versie als het beter kan werken ...

tarot_cover.stl

Het voegt een grafisch object in waarmee ik niets kan doen, ik heb het opnieuw geprobeerd op de stap door de opties te wijzigen en ik werd niet beter dan het reeds geleverde onderdeel...

Vriendelijke groeten