Edycja pliku STP

Chcę zmodyfikować ten plik stp (część drona), aby naprawić komponenty na wewnętrznej ścianie tego "kaptura".

Czy mógłbyś mi pomóc przekonwertować/przebudować ten plik, abym mógł budować kształty na podstawie wewnętrznej ścianki maski...?

Z góry dziękuję, jestem nowicjuszem w solidworks (z wykształcenia inżynier komputer, używam solidworks tylko do modelowania 3d części do druku...).

tarot_cover.stp

WITAM

Istnieje FeatureWorks , który rozpoznaje funkcje i odbudowuje drzewo tworzenia.

3 polubienia

Dobry wieczór

Dzięki za informacje, kiedy próbuję użyć featureWorks; Funkcja "Rozpoznaj funkcje" jest wyłączona.

Wygląda na to, że narzędzie do importowania zostało pomyślnie uruchomione automatycznie.

Pomysł na :)?

15112019.png

Dobry wieczór

Zajrzyj tutaj http://help.solidworks.com/2012/french/SolidWorks/fworks/t_accessing_featureworks_commands.htm

Pozdrowienia

Sprawdziłem, czy dodatek jest aktywny (po ponownym uruchomieniu solidworks), ale opcja nadal wydaje się być niezadowolona (zrzut ekranu poprzedniej wiadomości)

151120192.png

Witam

Ze zrzutów ekranu wydaje mi się, że jest to część przyszłej wersji, a nie martwe ciało.

Czy możesz udostępnić plik, abyśmy mogli się z nim zapoznać?

Witam

Wersja SW2019, powiedziałbym raczej, że jest to plik krokowy zaimportowany z włączoną funkcją "Interconnect 3D", w prostym języku angielskim jest to plik krokowy w zestawie, trochę jak plik wirtualny, więc:

- Wyłącz funkcję "Interconnect 3D", patrz TUTAJ.

- Ponownie zaimportuj plik kroku do Solidworks.

- Uruchom rozpoznawanie funkcji.

Pozdrowienia

Plik stp jest w PJ mojej pierwszej wiadomości.

Wydaje się, że diagnoza importu znajduje problemy.

151120193.png

Klikasz przycisk "Spróbuj naprawić wszystko", a następnie, jeśli wszystko zostanie naprawione, uruchamiasz rozpoznawanie funkcji...

Już wypróbowane, są wadliwe twarze