Hatch modificatie

Hallo

Ik word er vaak toe gebracht (en ik ben niet de enige) dat ik de arcering van de dwarsdoorsneden, in ieder geval de toonhoogte, moet veranderen.

Het gebeurt echter veel te vaak sinds veel versies van SW dat ik niet kan doen wat ik wil.
Laat het me uitleggen:
Ik wil de toonhoogte van mijn arcering op al mijn weergaven (secties, sectiedetails) tegelijkertijd wijzigen.
Dus ik selecteer "body" zodat de verandering overal wordt uitgezonden, en daar wordt de wijziging alleen gemaakt op de geselecteerde weergave of op de helft van dezelfde weergave.
En daarna is het onmogelijk om terug te gaan of een standaardisatie te vinden, welke instellingen ik ook gebruik.
De enige "oplossing", SW opslaan, sluiten en opnieuw opstarten...

Bedankt voor het debuggen van dit punt.

Hallo

" Bedankt voor het debuggen van dit punt. ": daarvoor moet je naar Dassault schrijven, maar niet op een forum, we zijn slechts gebruikers, zoals jij.

Vriendelijke groeten

5 likes

Hum ja, het is gewoon... Jammer dat ze niet gerelateerd zijn aan dit forum.

Maar het is nog steeds "grappig", we sturen systematisch foutmeldingen en niemand van SW (Dassault) heeft zich ooit gemeld...

Maar niemand heeft dit probleem?

Van mijn kant blijf ik op het broeden van het materiaal dus geen probleem...

1 like

Zo niet, heeft u dan een e-mail gestuurd naar uw dealer? hij is direct gelinkt aan Solid.

Anders heb je geprobeerd het plan te configureren in plaats van een weergave??? "Extra\Opties\Tekenen\Gearceerd gebied???

Cdt

1 like

Een nieuwe functie voor 2018 maakt het mogelijk om de toonhoogte van de luiken willekeurig te maken. Boven!

1 like

Random@max59??? Wat betekent dat je op een metalen onderdeel plastic arceringen kunt hebben??? Wat doe je in deze gevallen met het opstellen van normen???

Vriendelijke groeten

1 like

Het is waar dat via de materialendatabase het uitbroeden is opgedragen

dus als de materialen goed aangegeven zijn

In theorie volgt het in de tekeningen

Niets weerhoudt je ervan om jezelf te creëren

Eigen materiaalbasis met specifieke arcering

@+ ;-)

@ G650S: Niet alles door elkaar halen voordat je klaagt: de stap is niet het patroon (met andere woorden we zouden kunnen praten over de schaal van het patroon).

4 likes

@stefbeno, ik word niet boos, ik druk mezelf uit:)

Wel is het zo dat een eenvoudige stapaanpassing in sommige gevallen erg praktisch is.

Sorry als je je van streek voelde, het was niet opzettelijk.

Fijne dag

G

2 likes

Er is een gebrek aan smiley's op dit forum

1 like