Bulk Solidworks ePDM Aangepaste eigenschapswijziging

We proberen twee nullen samen te voegen tot een aangepaste eigenschap van al onze Soilidworks-bestanden. Het gebruik van het hulpprogramma Integratie lijkt te werken op de eigenschap die aanwezig is op het document (.sldprt of .sldasm), maar niet op de bijbehorende configuraties, ondanks de optie die is geselecteerd in Integratie om toe te passen op het document en op alle configuraties.

2 likes

Hallo

Ik weet niet of het kan helpen, maar met een deelfamilie in Excel kun je deze nullen invoegen en de inhoud van de vakken als tekst definiëren.

Hallo

Is de eigenschap die moet worden samengevoegd aanwezig in alle configuraties of alleen op het document?

Afhankelijk daarvan moet je kijken naar de optie om de eigenschappen te lezen.

Probeer het anders met BatchProperties

Philippe

2 likes

Hallo

Alles is up-to-date: Solidworks en nutsvoorzieningen?

1 like

Bojour,

De eigenschap moet worden gelezen en uitgevoerd op het document en op de configuraties (rechtstreeks op de bronbestanden van de ePDM). Het probleem komt eigenlijk van Integration 2015, die de informatie niet in alle configuraties leest (en deze ook niet in werkelijkheid toepast). In de 2016-versie is dit opgelost, vertelde de hotline me.

De hotline gaf me een oplossing, namelijk om een true/false-variabele te maken op de documenten die moeten worden gewijzigd met de integratievoorwaarden en vervolgens de aaneenschakeling toe te passen op het document en zijn configuraties. met batcheigenschappen voor de documenten met de nieuwe variabele. Dit is mogelijk met de filters in het hulpprogramma.

Ik denk dat het mijn probleem zal oplossen.

Dank u allen voor uw informatie. en implicaties.

Bedankt