De eenheid van massa door de gegevenskaart gewijzigd

Hallo

Laat het me uitleggen, momenteel veranderen we de massa in Kg of g en het volgt op het plan, alleen de eenheid van massa volgt niet en we veranderen deze handmatig.

Mijn doel zou zijn om de gegeven kaart van de kamer of set door te nemen om de eenheid te kunnen kiezen die u op het plan wilt weergeven.

Voorbeeld: ik maak een munt van 1200 g aan, ik voer mijn gegevens in op de gegevenskaart en ik kies ervoor om ervan in kg te gaan.

Uiteindelijk wordt op het plan de massa 1,2 kg weergegeven.

Is het mogelijk om zoiets te doen?

Bij voorbaat dank

1 like

Hallo

Wat is de software?

Wanneer u Data Card markeert, spreekt u dan in PDM?

2 likes

Ja, sorry dat ik het niet heb opgegeven, maar ik gebruik SOLIDWORKS Premium 2017 x64 Edition SP3.0.

Als ik het over datamaps heb, heb ik het over EPDM-datamaps

1 like

met een aandoening moet het mogelijk zijn

als + 1000 /1000

door een doos toe te voegen aan uw tekencartridge

1doos g

Doos van 1 kg

@+

5 likes

Hallo

Wil je dit onder een bepaalde massa doen? Als het minder dan 1 kg is, geef dan de massa weer in g?

Want als dat zo is, zouden we zoiets kunnen doen om eraan te herinneren in de cartridge:

Daarna valt nog te bezien hoe de eenheden moeten worden beheerd. Het zou geweldig zijn om slechts één massavierkant te hebben, d.w.z. kg of g!

4 likes

Anders zijn er ook creëren 2 Massa eigenschappen, één in gr, één in kg

In Europarlementariërs hoef je het alleen maar in lagen te beheren, de ene om weer te geven in gr, de andere voor kg.

Het wisselen van lagen naar zichtbaar/niet zichtbaar is eenvoudig.

2 likes

Oké, maar daarom kun je net zo goed g en kg weergeven als voorgesteld @gt22. Het moet een minimum "automatisch" zijn denk ik!

2 likes

In het slechtste geval, afhankelijk van het gewicht van het onderdeel dat je kunt zien door Shift-M in de kamer of in de ASM te doen, kies je de MEP in Kg of g. Je hoeft alleen maar beide soorten achtergronden te maken.

1 like

Anders is er nog steeds de oplossing om een notitie te maken voor de g's en een andere voor de kg's die je handmatig of via macro importeert als je het onder de knie hebt.